Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 16:22 - Снегопадно лято
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
0



Разрежи от сладостта на времето
и щедро засити душата ми
с най-тежкия отрязък истина,
с най-радващия миг забвение...
Сълзи не искам през неделите.
Не вярвам в преходни понятия...
Сбъдни усмивките въздържани
и превърни света в гондола.
Вземи душата ми във нея
на дълъг път към всички тайни-
нечувани, неназовими,
но съществуващи все още...
Завий ме с меко одеало,
вдъхни от вятъра в косите ми,
разнасящ ласкаво ухание
на хиляди морета южни...
Бъди ми слънчево начало,
надежда в утрото бъди ми...
Възтрогващ и невероятен
във тази вероятна лудост,
която май ни е превзела...
Да сещам бликащата сила
на твоята неповторимост,
преляла в топлите зеници
на давеща се магнетичност.
...Не тръгвай, пясъкът студен е
но нека поседим на кея,
загледани в една далечност,
невярващи във свойта близост...
Да споделим една вселена
от насъбирани мълчания...
Не искам друго...тъй е хубаво...
И нека да ръми предутринно,
и дълго нека съзерцаваме
възраждащата се вълшебност
на синьото на хоризонта..
Ще взема по кафе-ще пиеш ли,
а ти ми нарисувай времето,
което смее се всевластно,
защото всъщност е илюзия?..
Безброй зари ще плиснат весело-
хвани ми зазоряло облаче
и нека полетим нанякъде
замислени и много истински
И адски глупаво неземни...

януари 2008


image



Тагове:   лято,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000738
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031