Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 22:57 - Среднощни вълнения
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 1276 Коментари: 1 Гласове:
2



    Лежа си на пода, потънала в прятната сладост на носталгията. Уморена съм за всякакви планове. Вълшебния свят на спомените ми стига. В последно време като луда чета за вредата от безпокойството, а аз системно си тровя живота с него...
    Иронично или не-факт. Опитвам се да сприятелявам противоречията си в душата, но колкото и да съм талантлива в това отношение-те си имат свои паралелен начин на съществуване. Като вехнещ лист се олюлявам и търся източника на своите живителни сили. Търся да открия някакви мисловни проблясъци в страстовъртежа от нежелани емоции. Хладината на вечерта, покапала върху безжизнените ми рамене ме ободрява, чезнещата линия на питието в чашата ме подсеща, че е време за лашкане в хамака ва Морфей. Напиращата светлина от уличната лампа, наситената със звуци тишина и хаосът от вълнения, пръснати на пода придават някакъв неочакван смисъл на битието, преди духа да потегли в неизвестното.
   Тръпката да се вълнуваш за някого, който дори не подозира, емоцията да се чувстваш едвовременно себе си и час от една обща, повличаща енергия. Удоволствието от баналните неща и простички истини. Самотата, като защитна обвивка и любовта като спасителна сила в мига на отчаяние. Борбата. Умората. Усмивката. Пътят. Разочарованията, в които ще се препънем и смехът, който ще чуем зад гърба си. Разпилени пера от несбъднати криле...Заблуда или реалност е животът?

Милена Белчева,из дневници

image


Тагове:   път,   сънища,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Lady,
20.02.2010 20:04
Много енергия струи от редовете.
Добре че не е отишла на вятъра.
Не бива човек да има противоречия в душата, те хабят най-много ядрено гориво. Усмихнете се , Lady!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000255
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031