Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 11:33 - Посоката е една
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 1476 Коментари: 1 Гласове:
3



         Твоят тайнствен и така реален глас отново ме гали и изпълва съзнанието ми с нежни мисли, сърцето-с блажена музика и сетивата с тих копнеж. Делят ни някакви си двайстина километра, но аз зная, че сега съм тук, а ти там. Аз-кротка, уморена и тръпнеща, а ти далечен и неразгадаем  и тъжен по своему...
   Представям си още, че като се събудя нощем ще мога да чуя успокояващия ритъм на мъжкия ти сън, че ще протегна сънлива ръка и ще докосна кожата ти, светеща в тъмното и излъчваща особен аромат, от който дланите ми пият. Очаквам да стане някакво чудо, знам че стават чудеса и съм усещала тяхната пречистваща сила. Преминавам ли през мислите ти, когато ме няма?
    Пускам си HUSH за петнайсти път тази събота. Какво звучи при теб?
Днес усетих истински лятото-странното трептене на въдуха, слънцето в очите на хората, влудяващия мек аромат на бира, скъп парфюм, водарасли, липи и жасмин. Онова лято, което ни застла косите си и ни зави с прегръдката на морето.
     Сега отново е тук, в нежния зов на чайките по плажа, в лудия бъртвеж  на тълпата, виждам го в стъпките ни, които стават по-леки и уверени, в лицата ни, които се разделят с отегчението и сияят от любов. Да, сега е време за любов, вярвам че я има-страстна и неумолима, нежна или драматична.Тя ще ни обогати с нови усещания и вдъхновени мигове. Защото е вечна и силна, като морето, това под необятното в краката ни и това мълчаливото-в сърцата. Градът заспива под сянка на нощта.Ще зазори отново ден. По-хубав от предишния. Ще си до мен, не само в сънищата.Ще ни се случи чудо-като онова преди години, нужно е само да повярваме.
     Посоката е една. Как си с бензина?...

Милена Белчева

из "Ванилено небе"



image





Гласувай:
3


Вълнообразно


1. bachym - HUSH
18.03.2010 11:43
е страхотна песен
Направили са страхотен кавър
По-добър от оригинала
Като "твоята" ЛЮБОВ към ЛЮБИМИЯ :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008958
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930