Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 13:24 - сутрешни разнотии в Тазманийското блато
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2355 Коментари: 2 Гласове:
0



такаааааааа,
 
първо шайн морнинг, макар че твоето сигурно е слънчасало вече /усмивка/
 
да не кажаш че влизам само да се оплаквам /пак усмивка/ просто исках да споделя чче днес съм по-уверена и че след серия бунтуваници и блъскотения от малкия бандитос все пак накрая дремнах нежно гушната в него и капнала, но много щастлива че съм му майка.
 Сутринта се събудих без аларма, нямах енерджи, знаеш,
мама бе направила кафе и баница, изчетох двайсетина вица в Телеграф-а и се смях дори на старите,бях мн.усмихната, щастлива дори сякаш винаги се будя така..
 Баща ми ни транспортира с големия транспортир до г/Р/адината и мен обратно и сега имаам десетина минутища тук...
В колата, влизайки пуснаха " уандърфул лайф" на блек и "ноу ординъри уърлд", което ме зарадва и приех пак като знак. Ти имаше ли някакви знаци, освен пътните такива? Споменавяйки песничките-не ми напомни да ти изтатаникам онаяяяяяяяяя, закачливо-небританско звучащата, дето искам да ми файнднеш-нали си спец един..
Още снощи ми бе много приповдигнато и развеселено, какъвто и кипеж да ми клокочи из кръвта, забавно и някак различно..
..................................... 
Исках да те питам .......................................... И още много други, но някак не изпитах нужда, знаех че няма да признаеш реалните си мотиви и щеше да ми втълпиш, че просто отговорите ти не ми допадат и затова и някакви такива.....не  знам, радвам  се че дойде, и да, печелиш макар и не служебно 3 точки за Обучение с търпение, дори лесната ми загуба на интерес към правиллата и силното ми желание да вкарам нови и супер смешните ми опити не те разхилиха,нито ядосаха видимо, та дори ми стана много адреналинско и шпионско някакси хаха, благодаря ти.....................
..........Не ми е заспало днес, което е мн.добре дошло, защото е време да се изстрелмвам, не и преди да ти пратя малко щастливо енерджи, дано по често ми е такова и да пожелая много нашарени с малки чудеса мигове тия дни, вълнуващо развитие по бизнес траекториите и фанта-финтесов топ-тонус...
 
Пази се и си литвай от време на време!

--

--
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vminev - Ми- благодаря, шъ съ инирджирЪм ...
16.05.2009 13:40
Ми- благодаря, шъ съ инирджирЪм пцолютно и литвам в останалият-за-прахосване-мой-ден-... :-) .

А теб- Бог да те пази.


Поздрави, Владо.
цитирай
2. ladydream - мииииииии
16.05.2009 14:09
хаха, това писъмце е отпреди година до един много летлив екземпляр, но какво от това? на който му се лети, можеш ли да му секнеш летежа...явно и на теб те сърбят перцата...ама не знам след това ПРАХосване как ще изглеждат :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008421
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930