Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 11:20 - all my love по пижама
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1023 Коментари: 0 Гласове:
1




Това ми беше поздрава тази сутрин, който си татаниках за секунди наум, докато слушам съвсем различна музика за фон на кафето.
Бях палнала една английска ароматна свещичка, не знам защо толкова обичам огън за събуждане, но..навик, светоусещане.
Изумих се от телепатичното улавяне на желанието ми. Чудех се кога са спрели да пеят Линиър, какво по-стойностно са издавали и т.н.и бам-поздравчееееее точно с тях?...Още ми е сънено и неработно, но след веселата раздумка снощи с няколко Загорки и едно русо лейди и ала бала, шантавия поздравителен музикално-смехотерапевтичен сеанс, писане на домашни по английски посред нощ и опустушаване на фантастично-екотично пиле с ориз и мнооооооого малко сън-какво да е? Уикенда, освен работно-обременен се очертава и приятно-дивашки, ще ми се да изгениалствам нещо наистина хипер-забавно и изненадващо..Хм..Впрочем, какво е най-шантавото нещо което сте измисляли за купон?

Linear - Sending all my love

Girl I close my eyes
and then I start to cry for you
Youґre the reason why
I have to say goodbye to you
This pain I have inside
just makes me want to die for you
All these lonely nights
they just donґt feel so right for you
Sending all my

Sending all my love
Sending all my love to you

Iґm sending all my love
sending all my love to you

Every move you make
day by day I pray for you
When I close my eyes
tear drops starts to fall for you

Sending all my love
Sending all my love to you

This pain I have inside
just makes me want to die for you

Sending all my love
Sending all my love to you

Sending all my love
Sending all my love to you

Iґm sending all my love
Sending all my love to you
Sending all my
Sending all my love
Sending all my love to you

Girl I close my eyes
and then I start to cry for you
Youґre the reason why
I have to say goodbye to you
This pain I have inside
you makes me want to cry for you
All these lonely nights
they just donґt seem so right for you

Sending all my love
Sending all my love to you



Момиче, затварям очи и започвам да плача за теб...
Ти си причината, поради която трябва да ти кажа "Сбогом"
Болката отвътре ме кара да умирам за теб...
Всички тези самотни нощи те карат да се чувстваш зле.

Изпращам ти цялата си...
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!

Всеки ход, който правиш ден след ден, се моля за теб...
Когато затворя очи, сълзите ми започват да капят за теб...
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!
Болката отвътре ме кара да умирам за теб...
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!
Изпращам си цялата...
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб!

Момиче, когато затворя очи, започвам да плача за теб...
Ти си причината, поради която трябва да ти кажа "Сбогом" Болката отвътре ме кара да умирам за теб...
Всички тези самотни нощи не изглеждат добре за теб...
Изпращам ти цялата си любов...
Изпращам ти цялата си любов към теб! /4/

източник: http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=141366 




Тагове:   пижама,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012622
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930