Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 22:16 - Зелени.Кресливи
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3297 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2010 22:19


imageИз кореспонденция:

"В блатото сиво на ежедневието
потъваме бавно.
И пукат се кални мехури,
пълни със скука.
Като попови лъжички-
4акаме да станем големи.
Зелени.Кресливи"


аз-Току-що това ми го прати някакъв тип от Мадрид-мъдро е и ми се стори подходящо за мен-не знам защо ми го праща, не го познавам...
-И аз не го познавам ;-)
аз-Днес чух толкова изобилно много и приятни вести и имах наистина луди преживявания..явно рискувам да се превърна в последното...
-Това вече е факт, не рискуваш нищо :)
аз-Объркана съм...Ще си остана бъзмълвна като попова лъжичка, удавена в тихо съзерцание...
 Ще си крия емоциите в капсули на времето, за да не зеленясам съвсем от глупост...

-А защо не останеш все така сладкопойна чучулига, единствената емоционална и открита такава,
 променяща цвета си и радваща ме, вместо да се занимаваш с горепосочените, докарващи те до блатото глупости :P

аз-Знам че ти е трудно да ме разбереш
-Мисуиш уи?
аз-Просто понякога и енерджито от радости ми идва в повече и имам нужда да заразя с радост и другите, особено ако заслужават..
-... Успяваш!
аз-Бих искала да имаш своя красива реалност и нищо да не я изменя..
-10х!
аз- Но ако няма промяна, дори и негативна-няма да има растеж, а ти трябва да се развиваш и да усетиш цялата прелест и различни ъгли на живота...
- Ще си взема транспортир! :-)

P.S.Снимка-ladydream

 




Тагове:   жаба,   мърдо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladydream - Всъщност открих и източника на този ...
05.04.2010 12:01
Всъщност открих и източника на този откъс, който ми бяха пратили:

текст на група Монолит

* Вокал: Тони Чембъра
* Китара: Павел Васев
* Бас: Милен Савов
* Ударни: Станислав Костадинов

Текст на песента
В блатото гадно на ежедневието

потъваме бавно

И пукат се кални мехури

пълни със скука

Като попови лъжички

искаме жаби да станем

големи зелени кресливи

Да нахлузим ухилените маски

на мнимото щастие

Не е лесно нали

Някои честичко го правят

И аз мога но душата ми ридае

И аз мога да се веселя

когато не ми е до веселба

но душата ми ридае

Днес е празник

приет от всички

без въпроси и увъртания

Да нахлузим маските на

ухиленото мнимо щастие

Самотата с пръста си космат

в черепа ми бръкна и нежно го

извади това което трябваше да

бъде мозък по всички анатомични

правила

После се изкиска и го разплиска

на отсрещната стена

А тя зажадняла със стръв

кръв и нерви пое и почервеня

Тишина чува се глухия ритъм

от хода на времето

Мрак пространството своите

измерения губи

безформено лепкаво

Страхът надзърта зад ъглите

Говори с езика на совите

Смъртта костеливи ръце

Пак протяга към нечий живот
цитирай
2. анонимен - Monolith
12.06.2010 19:46
Ako iskate mojete da pi6ete e-mail na adres: monolith@abv.bg
6te polu4ite pesenta"Kalni mehuri" na grupa Monolith vav format MP3 ili FLAC
цитирай
3. анонимен - Monolith
12.06.2010 19:48
Pesenta"Kalni mehuri" na Monolith e ot tehnia 3-ti album Monolith 3 izdaden prez 1996.
цитирай
4. ladydream - Иха
13.06.2010 11:15
Благодаря за инфото, ще се възползвам, ако наистина е удачно.
Трепетен предлетен уикенд!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000093
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031