Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 16:46 - Лимко бюлетина на стрина Драгостина ;-)
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1427 Коментари: 0 Гласове:
2



 "Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely,
or is someone loving you? "


Hello!

Тази седмица ми беше много натоварена и напрегната откъм емоции, затова реших лимко-бюлетинът да е с уикендно настроение. Все пак съм щастлива, че през изминалите дни се видях с едни от най-близките си същества! Тези мили моменти ми подариха мноооого сияйни усмивки и жизнерадостни мисли, които останаха непормачени от неприятните ситуации, които ми се случиха.Благодаря ви, че ви има по един или друг начин в живота ми, без да си слагаме оценки, етикети, без теглилки и оправдания.

Ако обичате като мен нестандартните неща-ето нещо, което следя:
http://www.papermovie.com/index_bg.html

За тези, за които фотографията е повече от визуално изкуство:
http://courses.phototreyman.
com/index.html

За мисъл на седмицата някак естествено избрах да бъдат тези думи, на които попаднах в нета: Лицемерието е привилегия за слабите и непонятност за силните.По-добре с искреност да си спечелиш стотина врагове,отколкото с лицемерие десетина приятели!

Музикалният ми поздрав този път също е нестандартен, надявам се да сте приятно впечатлени от клипа и алтернативните решения в хореографията.

Пийвайте си редовно витамините и преоткривайте мистиката на сънищата си!
Нека интуицията и сърдечният компас ви водят към нужните посоки, прозрения и решения.

Нека този така обичан от мен месец ви "пръхвърли" към една майска фиеста-освежени, вдъхновени и отворени към предизвикателствата на живота.

Сега е време за следобедно кафенце, печени бадеми и чаша балансиращ тоник.

Hugs,
ladydream








Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009007
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930