Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 15:03 - Да си дойдем на думата /пред финален лимкомейл бюлетин юни/
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2418 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 24.06.2010 15:08


           Здравейте малки, големи и още по-големи
  момичета с кофи и момчета с балони!
/за неразбралите-закачка със скеч на уникалния, феноменалния и върло талантлив Камен Донев/


  След една по-длъжка пауза съм пак отдадена на вас и не съм мързелувала, а акумулирах оптимално много палава, развеселяваща, вдъхновяваща и преобразяваща лимко-енергия.

Подновявам седмичните си чувствописи, които пращам вече пета година и подготвих този, въпреки ангажимените по организацията на Поетичното кафене -Вечер на рок поезия /хей, нали ще дойдете, разчитам на вашият цветен лудоритъм!!!!!/image

Първо, за настроение и защото сте фанатично непоправими и фатално готини ви черпя с ето това Ободряващо и оДобряващо кафенце.../Сънливи стеееее,
лешперунги и поспанланковци такива :-Р/

  image

А ето тук си "губя" врмето и закусвам с буквомислия:
www.humanitari.net/

И...една от последните ми снимки-призив /за да се наслажаваме на лъчисто и чисто фантастично лято/:

image

Ето и нещо, което може би ще ви развесели:
http://fallenblood.hit.bg/

За основно:
Малко щекотливи мисли на Милош Зяпков, които избрах за вас:
-Крайният резултат на всяко насилие е собственото му безсилие.
-Тъмнината пречи само на оня, който умее да вижда.
- От леките постъпки последиците са най-тежки.
-Под слънцето има място за всички, но под сянката - само за някои...
-Ако се въртиш в кръг, може да оставиш следа...
 пред себе си.
-И този път се разминахме:началникът ми предпочиташе единомислието, а аз - единодействието
- В някои случаи трябва да се изкривиш, за да бъдеш прав.

За послеястие:
Понеже не толерирам копи-пейст материалите в личен блог с цел обем, ви
давам линк към статия, посветена на днешния Еньовден:
http://az-jenata.bg/article/787/Dnes-e-Enyovden/

И десерта...хм, я най-добре си го пригответе сами. Любимият ми блог ще ви провокира и очарова:
http://yoli-www.blogspot.com/2010/04/blog-post_19.html

Да ви е сладко, умилително, разтопително, разхладително и развеселително през работните, почивните, сърдитите и вдъхновените летни дни!

Искрено ваша и непоправимо щурава  комшийка-беладжийка: стрина Лимколина

П.С.Песничката получих днес като поздрав с уточнението, че е "КУЛТОВА", искрено се надявам да разкърши и вас!


 





Гласувай:
2



1. priqtel12 - Благодаря ти!
25.06.2010 11:58
Усмихна истински деня ми!
Хубав ден със слънчево настроение и за теб!
цитирай
2. анонимен - И умно и радващо!
26.06.2010 03:58
Чудесно е когато денят ми звършва с твоите думокрили, словопърхащи лимкоруликания, които и сънят правят по-пъстър и денят след него по-бистър!!! Благодаря!
цитирай
3. ladydream - И аз благодаря за доверието и същ...
08.07.2010 09:55
И аз благодаря за доверието и съществуването ви! Независимо дали ще усмихна и освежа деня ви или предсънно ще внеса уют и чудномислия в живота ви, независимо дали друг, а не аз го прави, важното е че не сме сами и безцелни атоми, а имаме възможността да се опознаваме, да опознаваме себе си, света, истините. Пиша толкова години вече тези лимкомейли с идеята от една страна да разтоваря от мътномислията и негативизма, а и да пренасоча вашите емоции и усещания към една по-различна реалност-тази магичност, която ни подарява изкуството, тази, в която битуват темите за извечното, за приятелството, любовта, свободата, силата на духа...
Пиша ги с достатъчността те да провокират у вас една усмивка, да отронят една сълза, да пробудят вдъхновението ви или да ви застигне пожеланието ми за още един хубав и благословен час, ден, седмица, сезон...Дано успявам ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2007388
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930