Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 15:19 - Eсенни ескизи
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4439 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.10.2010 15:23


   Какви мисли оставате в себе си и кои спирате през филтъра на осъзнаването? Винаги има пренебрежимо малки обстоятелства и неслучвания, които ни скапват настроението, но е лесно да ги забравим и оставим да изтекат с несдържания плисък на есенния дъжд. И да съхраним само онези ведри чувства или уютни спомени, които ще усмихват сънищата ни и ще ни топлят като пъстро одеало в мрачните и хладни месеци.

Днес ми е истински съботно, размечтано, лежерно, пастелно...Не ме гнети обичайната самота, а съм се концентрирала върху това, което ще ми помогне да завърша цикъла на поставените си задачи и да освободя време и енергия за нови предизвикателства и срещи с интересни личности. Вместо страхотните рамене на някой обичан мъж, прегръщам чашата с чай от лайка и вдишвам дълбоко аромата, който изпълва стаята.За първи път се наситих на лятото и то не ми липсва. Изживях своите преобразяващи вълшебства и присядащи разочарования. Сега е време да се насладя на тишината и покоя, преди празничната лудница в края на годината. Да изхвърля всичко ненужно от дома, да поправя всички вещи и довърша започнатите проекти. Да се вгледам в себе си и да открия и опиша онова Аз, което изразява най-истинската ми същност и да живея в хармония с него, без да опитвам да вкарвам отношения, позиции и представи в някакви рамки. Без строги принципи и правила...Да оценявам и приемам емоцията на мига и да не съжалявам и да не страдам, че няма да се повтори. Но се надявам да останат до мен истински ценните и готини хора, с които да съхраним приятелската си близост и споделена топлина. И да остане онова приятно чувство на оптимизъм, което не ме напуска и в най-тежките моменти на самота, горчивини, болести, скапващи отношения, издивяващи обстоятелства и трудно оцеляване...Защото както знаем: "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде" ;-)) 

А какви са сезонните метаморфози и предизвикателства при вас?

Готин уикенд!
Лимка







Гласувай:
2



1. cveti933 - Спокоен уикенд и на теб! :)
09.10.2010 19:21
"И да остане онова приятно чувство на оптимизъм, което не ме напуска и в най-тежките моменти на самота, горчивини, болести, скапващи отношения, издивяващи обстоятелства и трудно оцеляване..." От сърце ти го пожелавам !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000366
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031