Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2010 22:58 - Безмълвно тайнство
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2941 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          В гонитбата на закъснели прозрения и разсънени желания, в нощите на откровена болезненост и безмълвна несподеленост протягам мисли към теб и се опитвам да докосна усмивката ти. Заключвам неразумните щения на душата и обяснимите на тялото в мистичния лабиринт на сънищата и отмивам безнадежността в ласкавите мъдри езера на утрото.
      Има те, познавам всеки милиметър от твоето ухание и всеки лъч енергия, осветяващ силуета ти. Усещам те-ослепителния до болка лазур, с който ме облъчва погледа ти, кадифения пурпур на устните ти, слънчевата магия на думите ти...Това неспирно пътуване между неочаквано бликващата чувствената експлозия и дългото потъване в тишина и безвремие ме побърква! Вдъхновено редя цветомислени нежнословия, в минутите на безтебие обезверено немея...
     Нахлу непредвидено в моя свят и преобърна всичките ми представи, обърка ценостите ми, завладя хоризонтите на душата ми. Смея се с глас на предишната си наивност и смирено поплаквам, когато се налага скоростно и болезнено да порасна. Но знам, че докато имам частичка от теб, която да ритмува моя сърдечен ритъм с този на щастието, никога няма да се предам на унинието и самотата. Ще ослепявам мрака на мислите с хилядите светлинки любов, която излъчвам към теб и ще приспивам съмненията си в унесната песен на прегръдките ти. Нямам нужда от знаци на съдбата и сборник с доказателства, защото Бог ми прати пламъчето, което усмихнато трепва в зениците ти, когато сме заедно. А понякога това безмълвно тайнство е по-ценно от всички патетични слова и глюкозни обещания.

текст и изображение: ladydream

image
image





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - А аз искам и обещания в действите...
23.11.2010 23:29
А аз искам и обещания в действителност
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Чудесно звучиш, отвсякъде речево и ...
24.11.2010 18:20
Чудесно звучиш, отвсякъде речево и музикално, поздрави!!!
цитирай
3. elineli - Когато
26.11.2010 23:00
някой свети, ми пълни кътчетата с красота! Бъди! Мечтателно сбъднато - в Сега! :)))
цитирай
4. ladydream - Анонимен, както казва Стефан Цанев ...
29.11.2010 19:11
Анонимен, както казва Стефан Цанев в един свой стих "Обещанието е несигурност, която поражда лъжа"
Късна пролет-благодаря, звуча така, защото се нося на честотите на едни вълшебности, макар и мимолетни, но толкова озониращи духа и усмихващи мислите.
Елинели-както винаги-поетичната ти душа ме радва с присъствието си тук...
Приказно-тайнствена и вдъхновено-чувствена седмица ти желая! И още много красивинки да съчиниш...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2011821
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930