Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 20:45 - Безвремие в неделя
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2719 Коментари: 3 Гласове:
41

Последна промяна: 27.02.2011 20:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Уморено ми е, душата ми кръстосва шпаги с времето, което е невидим и илюзорен с/к/ъперник...Закусвам с ноти и откровения, след втора чашка домашна ракийка и рамкирам предстоящите нещослучваници, еле тия, които са свързани с неизбежни отговорности...Вдишвам дълбоко от аромата на чудносбъдваниците, които ме извисиха и се залюлявам в усмивката на небитието...Ето и моето поздравче към вас:


Един щастлив празен ден!

Вървя из града, 
просто така се скитам.
И бели лица 
светят в тълпата сива. 
Погледи срещам,
други избягвам мълчаливо.
Вървя из града -
следобедно и лениво.

Един щастлив, празен ден,
малко сив, уморен.

Блестящи витрини
мамят за миг очите.
Ято пингвини -
хората са сред колите.
Всеки забързан, 
загубен във свойта вселена.
А аз си вървя 
просто така, на зелено 

За няколко часа
животът направо е хубав,
забравил за всичко,
просто така си се лутам.
Погледи търся,
други избягвам мълчаливо.
Вървя из града - 
следобедно и лениво.

още тук:
melodyabg.blog.bg/muzika/2008/03/25/atlas.176434





Гласувай:
41



1. vidboy - Хубавко
28.02.2011 18:40
И симпатично, но в рими ми харесва повече. Вчера получих отговор на два въпроса, свързани с теб, които доста ме вълнуваха. Първият е, защо те чувствам близка, без изобщо да те познавам, и това да няма нищо (е, почти нищо) общо с хубавата ти външност на снимките. Отговор: Родени с ме в една година и сме една зодия. Вторият въпрос беше много по-сложен и придоби направо екзистенциален характер за моя мисловен мир, а именно - Какво, да му се не види, пък е това "лимка"?! То по нашенски било джамина. В книжовен вариант думата е "джамена", но в Пловдив, за да я кажем по този начин, трябва да ни заплашат минимум с пушка помпа. Хубава седмица!
цитирай
2. ladydream - хехеехехей, мерси. . . то голяма ...
28.02.2011 21:22
хехеехехей, мерси...то голяма мистерия, няма що...Симпатичността е по-скоро прецакващ фактор, но благодаря...За зодията.хм..рогато ли е, не ми го хвали, ахахахахах...Преди вярвах много, занимавах се дори с хороскопи, след това напълно отричах, сега си гепвам най-готините прорукования за зодиите и решавам, че ще ми се случат точно те...Колкото до въпросната година, хм, как пък ме разконспирира...сигурно съм се издала, всичко си казвам аз, лоша работа..
Мда, има нещо магично в числото и вероятно рефлектира по някакъв начин на чувствомислоизлъчването на родените тогава. За прякора...вече не помня откога датира, но май от детството още все слушам "голяма си лимка, ей" или "не те слушат лимките", "Лимчице, нямаш мирааа"..Много дълги постовете ти, бе диване, едвам ги дочитам....Ползотворна нова и още по-нова седмица и на теб, бабомартески късметоси, усмихнати случванки и вдъхновенотии...Атлас се завръщат с нова сила, издадоха книга и диск, записват нови неща...а песента им наистина е идеална за безвремие в неделя..
цитирай
3. vidboy - нещо за зодиите
28.02.2011 22:54
http://lechatbotte.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/02/22/zodii.691873
В нета може да се намери какво ли не, особено за човек, който пише и си подписва творбите. Пък и аз съм малко нещо изследовател.... Приятни сънища!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012438
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930