Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2016 20:20 - Цъфнало, цъфнало цвеке шарено
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8799 Коментари: 40 Гласове:
11

Последна промяна: 14.09.2016 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage image                          image
image  image 
image image
image                                 image         
На моми - на моминото пенджере 
image            
                                  
                                                                      
                      image                                                 image              



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ysmivka - Какво ти стана бре?
14.09.2016 20:27
Аваст е антивирусна плюс браузър, поне моята.
цитирай
2. vesever - А, моята е само антивирусна. :)
14.09.2016 20:31
А, моята е само антивирусна. :)
цитирай
3. zax - Много е весело и раздвижено. :) ...
14.09.2016 21:39
Много е весело и раздвижено. :)
Таблиците са инструмент с който да позиционираш обектите и в същото време показват и ... най-малките грешки. Но, могат да се използват и по други начини.

:)


цитирай
4. vesever - И аз почнах да си откривам грешките, ...
14.09.2016 21:43
И аз почнах да си откривам грешките, понякога.
Дай жокер, по кои други начини?
цитирай
5. zax - Помниш ли че ти казах защо се ръгам ...
14.09.2016 21:53
Помниш ли че ти казах защо се ръгам тук и там?
:))))))
цитирай
6. vesever - Помня ))
14.09.2016 21:58
Помня ))
цитирай
7. zax - А за кръговете?
14.09.2016 22:52
А за кръговете?
цитирай
8. vesever - Разбира се.
14.09.2016 22:55
Разбира се.
цитирай
9. paciencia - Ех, колко обичам тази песен!
15.09.2016 08:55
Създзде ми настроение, Веси, преди работа:) Наистина много харесвам творенията ти, чудесни постове! Хубав ден сред цветята, реката и красотите, които са навсякъде около теб!
цитирай
10. ysmivka - Само на мен ли не искат да пеят твоите постинги :),
15.09.2016 12:39
пробвах от няколко места. Дали ако изтрия антивирусната ще се преборя с дефолта?
цитирай
11. krassko - Много вируси има в блога, не рискувай :)
15.09.2016 12:48
ysmivka написа:
пробвах от няколко места. Дали ако изтрия антивирусната ще се преборя с дефолта?


Ето я песента:

https://www.youtube/watch?v=tpDXT3nd15I
цитирай
12. vesever - Вася, благодаря ти:)Радвам се, ...
15.09.2016 13:11
Вася, благодаря ти:)
Радвам се, че съм ти създала приятно настроение.
Ние открихме учебната година, още не можем да се адаптираме )).
Но довечера, ако остане време, непременно ще скочим до реката!
Прегръдки!

Усмивка, според мен нека си стои антивирусната, обаче...плеър трябва, душо, няма как да стане без плеър.

Краси, няма да може да отвори песента по този начин, орязват част от линка, не знам защо така са решили админите, да ги кастрят.
За да се отвори, трябва да се допише .com след youtube

цитирай
13. krassko - Права си, че не става, но го дописах и проверих - отвори се и пее :)
15.09.2016 14:58
ysmivka да пробва сега - може да се има някъде скрит плеър ...

https://www.youtube/watch?v=tpDXT3nd15I
цитирай
14. ysmivka - ysmivka да пробва сега - може да се има някъде скрит плеър ...
15.09.2016 15:27
Дам, имам ето го: https://www.google/search?q=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DtpDXT3nd15I&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=fs&gws_rd=cr,ssl&ei=yZHaV_yZNsfaUfCTgNgO

Към антивирусната има SZBrowser, мисля да разчистя неговите файлове.
цитирай
15. vesever - Все си мисля, че ако се бъзика ант...
15.09.2016 18:25
Все си мисля, че ако се бъзика антивирусната, може да стане някой "сакатлък", но трябва да се допитаме до специалисти...
цитирай
16. krassko - Опитах се да разбера що за чудо е намерила усмивка
15.09.2016 19:16
и ето какво ми отговори търсачката :
Няма достъп до този сайт
Не можа да се намери DNS address на сървъра на www.

Веселуше, нали ходи днес на училище, няма ли да видим как скачаш от радост...
Цветя, балони и глезотии за децата :)
цитирай
17. ysmivka - От пролетта насам само специалисти пипат.
15.09.2016 19:36
vesever написа:
Все си мисля, че ако се бъзика антивирусната, може да стане някой "сакатлък", но трябва да се допитаме до специалисти...

Най-гадното е, че не мога да търся, получавам един и същ резултат, освен ако не знам точния адрес. Прибера ли се в Бг всичко е наред, с малки отклонения.

Unable to connect
Firefox can’t establish a connection to the server at www.

The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
цитирай
18. cortana - Малко цитати за Усмивка. :)
15.09.2016 19:54
Аз :)
Може би ще ти е интересно да посетиш блог бг и прочетеш при Веси. :) И да си кажеш мнението. :)



Един неразбирач :)))
А защо да се занимавам? Блог.бг е пълен с разбирачи - все някой ще помогне. Но ОК, щом ме 'молиш' ха ха ха
...
Погледнах. Посмях се. Сега какво?
Дай на усмивка този линк, че да чуе песента:
https://youtu.be/tpDXT3nd15I

А да й кажеш да махне този Аваст, ще е автогол, защото тя (Аваст-а, не усмивка) има SD и без помощ няма да успее. Но както вече казах - блог.бг е пълен с разбирачи и все някой ще й помогне. хах



Пак аз :)
Дано поне с песента съм била полезна. :)
За другото..... има разбирачи. :)
цитирай
19. vesever - Краси, ходих, как да не съм, първ...
15.09.2016 20:07
Краси, ходих, как да не съм, първолак съм аз, а децата вече пораснаха :))
Снимаха ни с друг апарат, не с моя, защото си забравих картата в лаптопа.
Акъл море...
Не знам кога ще получа снимките, затова, ще ви лиша от ученическото "удоволствие". В близките дни ще опитам да ви покажа реката, за "утеха" :)

Усмивка, и аз не съм спец и нямам идея как да се оправи тази ситуация...
Може би трябва да смениш браузъра, знам ли...
цитирай
20. vesever - Кортана, тази песен ще вземе да с...
15.09.2016 20:11
Кортана, тази песен ще вземе да стане много полулярна, във всякакви модификации на линка :)))
Още ли следите черновите ми, нещо интересно? ;)
цитирай
21. cortana - Веси, върнах се, за да дам още един цитат за Усмивка, но ще го направя на лични явно.
15.09.2016 20:30
Не ти прави чест това, което си написала за следенето на черновите ти, защото просто НЕ Е ВЯРНО!!
Никой не те следи, най-малкото, защото е глупаво, детинско, непочтено.
Писах ти преди време на лични, че ми е показан пробив в сигурността на блога, който показва ВСИЧКИ чернови, а не специално твоите.
ТАМ НЕ СЕ ВИЖДА ЧИИ СА!!
Но всеки тук има почерк (особено ти) и се разпознава.
Така, че, много те моля да не намесваш, че участвам в непочтени деяния!!
Грозно е някак си. И не отговаря на истината.
цитирай
22. cortana - ПП:
15.09.2016 20:34
'С какъвто се събереш - такъв ставаш'
Приеми, че не визирам тебе, а себе си.
При все, че не е вярно. :)
(Кого визирам не е вярно, не поговорката. И говоря за параноя и изкривено представяне на нещата, поради неразбиране, невнимателно слушане и прибързване с изводите.)
:)

ПП в ПП :))))
Естествено, повече тук няма да се появявам, защото не ме влече да бъда вплитана в интриги.
цитирай
23. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=yR5jN_vLYgw
15.09.2016 20:36
Не съм те обвинила, Кортана, просто попитах, защото ти беше ми писала: Видях черновите ти. И рекох да се осведомя, намира ли се нещо интересно в тях.
Много мило, че разпознавате почерка ми, само да не стане грешка - почерци много, знам ли.

Поздрави, с една любима песен.
цитирай
24. krassko - . ysmivka - Потърси Гугъл хром и си го инсталирай можеш сама
15.09.2016 22:10
Направи си го предпочитан браузър и мисля че всички проблеми ще ти се решат.
Този браузър има много предимства синхронизира ти всички устройства, можеш да правиш нещо на компютъра и да продължиш от телефона. снимки, поща всичко ти е на едно място и продължават да го усъвършенстват.
цитирай
25. zax - Газ и мас му е майката. ;))))
15.09.2016 23:29
Газ и мас му е майката. ;))))
цитирай
26. vesever - Сладуран :))))
15.09.2016 23:31
Сладуран :))))
цитирай
27. ysmivka - 18. cortana
16.09.2016 09:33
Разговора се поведе случайно тук, който желае може да отговори, не съм целяла да бъде усмят някой, най малко домакина. Твоят линк ми връща същият резултат с раликата, че адраса в адресната лента не се променя.
24. krassko Да мога, но не искам, хрома продължава да е пряк път към аваст, при все, че съм го деинсталирала. И този пряк път е закотвен, не мога да го премахна.
цитирай
28. vesever - Усмивка, а успяваш ли да отвяряш ...
16.09.2016 15:09
Усмивка, а успяваш ли да отвяряш музика директно в youtube?
Питам, защото се чудя дали проблемът е в липсата на плеър или нещо друго има...
цитирай
29. ysmivka - Не, така както изглежда (изписва) когато пробвам през линк ми е забранен достъпа до youtube.
16.09.2016 17:59
При вградените праз мозилата не се явява нищо в постовете (не само твоите, всички), на аваста му липсвала приставка, на експлорера се явява едно каре с хиксче в горния ляв ъгъл.
цитирай
30. vesever - Може би му трябва преинсталиране, ...
16.09.2016 18:37
Може би му трябва преинсталиране, като се вкара наново антивирусната, обаче без да се пипа нищо по нея, мисля, че изтриеш ли някои компоненти, стават проблеми поради тези липси.
И браузър наново да се инсталира, и да тръгне всичко наново.
цитирай
31. ysmivka - На мен ми писна от преинсталиране, компа не мога да го мисля :)
16.09.2016 19:34
Аз мисля, че по някакъв начин ми се блокират части от нета (да се посмеят специалистите). Когато отворя сайта на бтв.бг всичко си върви и видеото и рекламите. При други медии също.
цитирай
32. vesever - И на мен ми се е случвало, някои са...
16.09.2016 20:04
И на мен ми се е случвало, някои сайтове да отваря, други - не.
Но много рядко са ми се случвали такива сривове и само моментни. При теб явно нещо трайно липсва, за да не може въобще да отваря клипове...
цитирай
33. krassko - И на мен не ми се отвориха три клипа в един блог, а четвъртият се отвори.
16.09.2016 20:30

Това си е магия някаква.
цитирай
34. zax - Винаги се е случвало, когато пуснеш ...
16.09.2016 20:52
Винаги се е случвало,

когато пуснеш линк който указва секюрити връзка а някой който се опита да го види не се е регнал.

http:
https:

Естествено има и други ...
цитирай
35. ysmivka - Досаждам за последно, надявам се.
17.09.2016 15:21
Оказа се, че имам сложен филтър на рутера, как и защо не е много ясно, ако ти е интересно ще разкажа. Ако знаех каква е музиката, нямаше да се натискам толкова да я чуя.
цитирай
36. vesever - Не досаждаш, усмивка :)Не съм ...
17.09.2016 15:41
Не досаждаш, усмивка :)
Не съм чувала за такива филтри, но при това положение направо към фирмата доставчик на интернет да се обърнеш, според мен...

Точно тази музика тук е народната песен "Цъфнало цвеке Шарено" в изпълнение на Любка Рондова и Илия Луков.
Инак, аз във всеки свой пост качвам музика, тематична...

цитирай
37. krassko - 35. ysmivka - Не си загубила много като не си чула песента...
17.09.2016 21:52
На мен ми "цъфнаха" ушите да я слушам...
Мисля си, че е напълно възможно проблемите да са ти от рутера. И тука рутерите имат допълнителна защита, по едно време исках да си сложа заради защитата.
А какво ти пречи да си включиш компютъра без рутер.
цитирай
38. ysmivka - 36. vesever
18.09.2016 09:49
Да ти кажа истината е някъде там а лъжите, измамите и масовите заблуди са навсякъде. Доставчика определено прави проблеми, но ако не мога да го сритам по задника, мога да си се оплаквам колкото си искам, а аз не мога. Освен това мисля ми е вкарано нещо в компа, отделно мисля в блога правят разни номера и централно от гугъл и другите там съставящи мрежата компоненти. Тубата тръгна през аваст, но вградените в блога клипове продължават да твърдят, че нямам адоб флаш плеър, стрелката за сваляне на клипа се появява само ако я потърсиш с мишката, а лентата която питаше „искате ли да инсталирате адоб ...“ е изчезнала. По интересното е, че ако пожелая да го инсталирам, отворената страница твърди, че системата ми е Windows 64-bit , English , Chrome, този хром освен браузър какво друго е и за него отделен плеър ли трябва? Пак те затрупах с въпроси :(, а и снощи не можах да пусна пост през мозила.
цитирай
39. ysmivka - 37. krassko А какво ти пречи да си включиш компютъра без рутер.
18.09.2016 09:53
И къде да го включа бе чедо, към чешмата ли :)?
цитирай
40. vesever - Усмивка, аз ако знаех, щях да ти п...
19.09.2016 19:43
Усмивка, аз ако знаех, щях да ти помогна, но предположих, че ако повикаш на място техници от фирмата доставчик, би трябвало да пренастроят рутера както трябва..
В блога има проблеми, понякога се срива системата, не знам защо.
По едно време всички клипове излизаха като черни правоъгълници, и не се отваряха. в целия блог. После оправиха този проблем, но е възможно да има някакви ограничения за определени браузъри, мисля, че има такива ограничения.
Подробности и за не знам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4067906
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол