Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2017 19:32 - Изневяра за любов
Автор: ann94 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1572 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Обичах да обличам якето му, да усещам аромата му, топлината и закрилата му.. Обичах да си играе с косата ми, да гъделичка гърба ми и страстно да хапе устните ми. Обичах всяка прекарана секунда с него. Години наред го обичах, а за секунди провалих всичко. В един момент така за секунди не исках да го виждам, не исках да го чувам, нито да го чувствам. Исках нещо различно, нещо вълнуващо и ново, ето че в един момент и го получих, изневерих и загубих… От два стола накрая седнах на земята, но с такава сила, че се зачудих дали си е заслужавало?! Мислих, премислях, слагах на кантар, но каквото и да правех дълбоко в себе си знаех, че съм загубила най- ценното, което съм имала – ЛЮБОВТА! Колкото и сложна да беше, колкото и да болеше аз я имах, тя беше с мен и в добро и в зло, тя ме целуваше по челото, когато ми се плачеше, тя лежеше до мен и ме галеше, когато бях болна, тя ми помагаше да реша проблемите си, тя беше готова на всичко за мен, а аз я забравих, за секунди я изхвърлих и за секунди разбрах, колко много съм сгрешила. 



Тагове:   любов,   изневяра,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ann94
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6236
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930