Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 19:56 - СссссРЪБско!
Автор: ladydream Категория: Музика   
Прочетен: 965 Коментари: 0 Гласове:
0



   Напоследък изпитвам отново мощен привив на влечение към сръбски ритми и бях много щастливо озадачена, че във форум за бг мами открих такава тема...Ето нещо, което страхотно ми допадна. Ако имате желание може да предложите вашия топ 5 за най-най-любими сръбски песни-купонджийски и сърцеразбиващи. Все пак зимните нощи са дълги и просто си искат такава музичка понякога...Благодаря...


Djordje Balasevic
Maliganska

Zivot bas i nije Bog zna sta
Животът не кой знае какво
al" za svaki slucaj 
Но за всеки случай
uvek uzmem sta mi da
Винаги взимам, каквото ми дава
frtalj "leba, metar neba
Коричка хляб, метър небе
i pun sesir sna
И пълна шапка със мечти
al" djavo gleda 
Но дяволът се старае
da i njemu bude fino
И на него да му е добре
pa katkad sav taj dzumbus
И понякога целият този хаос 
umoci u vino
потапя във вино 
Ref.
Dajte mi vino, vino nek se toci
Дайте ми вино, вино нека се точи
dok traju dani, a narocito noci
Докато минават дните, а по-специално нощите
jer tu je tuga
Защото тук е тъгата
ta moja verna druga
Моята вярна приятелка
a kad je tuga 
А когато е тъжно
onda treba da se cuga
Тогава трябва да се пие

Dajte mi vino
Дайте ми вино
ja nemam drugih zelja
Нямам други желания
ni blizeg roda, ni boljih prijatelja
Нито по-близки роднини, нито по-добри приятели
jer tu je tuga
Защото тук е тъгата
ta moja crna kuga
Тази моя черна чума
a kad je tuga
А когато е тъжно 
onda mora da se cuga
Тогава трябва да се пие

Srecu sam ko rukav izvrto
Щастието завих като ръкав
s vrha brda svaka staza vodi nizbrdo
От върха на планината всяка пътека води към спускане, пропаст
malo ko je, cedo moje, tome izvrdo
Малко са тези, чедо мое, които са се справили с това
ali kad cugnem, ja lakse misli sredim
Но като пийна, по-лесно си събирам мислите
znam, tu sam "di sam
Знам тук съм, където съм
al" bar se manje jedim
И по-малко се ядосвам

Ref.

S jeseni, kad bagrem opadne
Есента, когато паднат листата от дърветата
potera me maler, stagod pocnem propadne
Следва ме нещастието, каквото и да започна, пропада
jos mi se u inat
И отгоре на всичко 
ta sto ne sme dopadne
Харесвам точно тази, която не бива
e stara rana se vida starim lekom
Старата рана се лекува със старо лекарство
dabome vinom, ta ne bi valjda mlekom
Разбира се с вино, няма да е с мляко

източник: 
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=500030.300





Тагове:   музика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012269
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930