Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 12:51 - Въздъхнато
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 1757 Коментари: 0 Гласове:
1



 
Станка Пенчева

Искам да те имам целия:
Да са мои
Всичките двадесет и четири часа
В твоето денонощие;
Аз да срещам първия ти поглед
Сутринта;
Мен да парят със възторг и страх

Мислите, пред друга неизречени;
Да въставам срещу твойта упоритост –
И като след бой да се предам
На победителя.
Искам да те имам целия:
Все едно
Дали си винаги със мене,
Все едно дали се срещаме набързо, в кратък миг
(като облаци в безкрайното небе,
от чието срещане светкавица се ражда),
все едно –
стига, като се погледнем,
да се видим чак до дън душа;
и като сме така далече,
че съм цялата тъга и пустота –
да те нося в себе си
като сърце туптящо
и да знам,
че си изпълнен с мен
като със слънце;
и когато ме целунеш
с устни сухи и горещи –
да се завърти вселената
и да изгоря на пепел.


===================================

И точно така целия да те усещам дълбоко в себе си...
в мистичното намигване на погледа ми,
в женските ми благини пулсиращи,
в трескавите тласъци на сърцето,
в прозяващатата се усмивка на устните,
в стихията на мисли, чувства и събития....
Да те усещам в шепота на мислите си,
по хлътките копринени на шията,
по извивката на гърба си,
в сгъвките на тръпнещата кожа,
в ласката на косите ми...
в сочността на бедрата ми.
по захарните ми розови облаци...
да изригваш и се стичаш по мен,
да онемяваш от кадрите,
да приспиваш тревогите ми,
да рисуваш изгревите ми,
да опръскваш душата с всички
цветове на радостта...
че те има..







Тагове:   вдъхновение,   ласка,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008842
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930