Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2011 14:56 - ЕСЕННИ ЕСКИЗИ
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 2846 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 09.11.2011 14:57



Есенни ескизи


Искам залезно да се стъмниш дълбоко в мен,

в тайните димящи на плътта ми,

да заглъхне всеки стон и звук,

да издъхне всяка лоша мисъл.

В хладните улуци да остане

само тънка паяжина мъдрост,

спираща въздишките отчаяни…

През септември отнеси ме с вятъра,

отведи ме с полета на птиците,

там където винаги ни има,

там, където….

През октомври също…


Наметни ме с нежно обожание,

и гали нозете изтощени,

газили в следобедите късни

локвите на летни акварели…

Нахрани ме с резенчета слънце-

късно и тръпчиво като дюля…

И не казвай, че ни беше хубаво,

с мен бъди сега

и през ноември…


Само с поглед повали ме в шумата,

женските ми страхове разкъсай,

и притискай устни в сладостта ми.

По пулсиращите слепоочия се плъзвай,

по извивката изящна на гръбнака…

Полегни, избягал и от себе си

в шарената сянка на бедрата ми…

Пропълзи ме с пръсти като паяче,

и ме просълзи от умиление…

Да усетя в сънените шепи,

мекотата обла, топлинката,

аромата фин на диви кестени,

от сланите лепкави спасени,

от очите чужди да ме пазят…


Пусти пейки…Глухи часове…

Но не тръгвай…с мене презимувай…

Целуни ме в рижите треви,

захапи ме по вратлето, по брадичката,

засмучи къпините свенливи,

вдишай ме дълбоко и изпий,

като медно вино…като истина.

И се стичай ласкаво по кожата,

съживи ме, разведри, попей ми

като тих дъждец по керемидите…


Искам залезно да се стъмниш дълбоко в мен,

за да зазори

в душата ми…



автор текст: Милена Белчева
автор оригинално изображение: Мартин Дралчев

 

image 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vidboy - Аз си
09.11.2011 15:25
падам по римуваните стихове, но на хубавото лошо човек не може да каже!
цитирай
2. mariposatracionera - Спомням си взривоопасните
19.11.2011 11:00
реакции по време на Есенния бал на Поезията, Миленка.Въздухът беше нажежен от еротика.
Благодаря ти, че имам възможност да го прочета така - пред мен, детайл по детайл - удоволствие си е, а и ти го умееш /това, описанието, заслужаващо червена точка де, искам да кажа/
Спасибо еще раз!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008604
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930