Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2012 08:21 - Не среща
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 1684 Коментари: 0 Гласове:
3



Липсваш ми вече, моя стара душа, несполучила,
непрогледнала, крехка, наивна, непризната душа!
Все разчитам прилежно, че уроците уж си научила,
после мрежи без улов, осолени и влажни суша...
Накъде си се втурнала като някоя щура хлапачка-
ти си силна, изискана, ти си ласка, любов, светлина,
но когато пропадна след поредна неправилна крачка,
прихваш в смях и изчезваш, а се случва по твоя вина! 

Докога ще прогизвам от порои слова, обещания,
незаслужени упреци и градушки от завист и злоба,
докога ще пресъхвам от напиращи в мрака мълчания,
и късмет ли са те, или тегнеща тъмна прокоба?
Цял живот по ръба-как се пази, кажи, равновесие,
щом в момента, когато разперя щастливо крила
някой пак ме препъва към сланите на моите есени,
през които ненужна и празна съм дълго била...

Коленете ожулени ще зараснат, усмивки ще има
и не ще да проклинам, тези дето от тебе са крали...
И за някой отново ще бъда онази любима,
за която се водят войни и градят катедрали!
И дано оцелееш и ти, по-прекрасна от всякога,
подмладена и мъдра душа от далечност ефина,
прегърни ме до болка, изпълни ме със нежност очаквана,
да съм пак светломислеща, вдъхновена,вълшебна и мирна!

милена белчева
12.8.12



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 1997954
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031