Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2018 11:57 - Когато...
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 5520 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато осъден осъмна
ще имам ли право на свое последно желание...?
Когато нечутият вик заглуши тишината в океана
и ме преследва страхът в очите на рибите...
Толкова острови в миг ще потънат на дъното.
Късове плът ще отрязва лъчът от окото,
изпратен от черната грива на слънцето...
Ще имам ли право на свое последно желание,
дори когато е вече безсмислено...?
За да остана белязан с онова разстояние -
по-дълго от правото то да бъде изминато...



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Невероятно!
13.11.2018 15:09
Когато...посечеш някого с лъчите на метафоричния си талант, той умира в някой и друг минус.
цитирай
2. hloris - Такава поезия не се коментира...
13.11.2018 22:07
защото няма подходящи думи...
глътка свежест
образност
оригиналност
ритмика
главозамайващо с една дума

Върхът си!
Върхът
цитирай
3. lexparsy - Леле, пак ме хвърли в твойта визия ...
13.11.2018 22:48
Леле, пак ме хвърли в твойта визия като на истина... То не е за чувствителни хора, които се вживяват и със слаби сърца... Немаш жал бе човеко :-) Добре че съм свикнал да излизам после :-)
Но разбрах какво да изкряскам в ситуацията и как да се справя със страха на рибешки очи :-)
А какво да си пожелая ли? Ами то май се сбъдва това, което последно си пожелал и мечтал.
Нещо като притчата с Лъва, който питал за последно желание преди да изяде някой, а Зайо питал - Ами може ли да не ме ядеш бе... - Може, казал Лъва :-)))
А „правата“ касаещи разстоянията са за краката на пеперудата май. Мисълта и въображението като твоите не са им пречка бе Младен :-)
Благодаря за театралното си ми вживяване, ама ти поне ми съчувстваш :-)
Бъди си все така вдъхновяваш, докато не обходиш вселените и не приседнеш в центъра им :-)))
цитирай
4. stih - Белязан...
14.11.2018 00:29
Белязан с разстояние, което е по-дълго от правото то да бъде изминато!
За такова желание не се иска разрешение – ти го носиш в себе си, Мисана!
Пожелавам ти безкрайно разстояние пред теб!
цитирай
5. missana - Благодаря ви, скъпи приятели! https://www.youtube.com/watch?v=CijPyG8UW8c
14.11.2018 00:55
Трогнат съм дълбоко от вниманието ви и от хубавите думи.
Пожелавам на всеки от вас дръзновено перо и крепко здраве!
И нека този поздрав /най-горе/ звучи за вас.
цитирай
6. tikovpisane - Когато някой стигне поезията ти,
14.11.2018 11:05
да дойде да ми се обади. Отново си мъдър, Приятелю! Поздравявам те необикновения талант!
цитирай
7. missana - Благодаря ти, Влади!
14.11.2018 11:15
tikovpisane написа:
Когато някой стигне поезията ти, да дойде да ми се обади. Отново си мъдър, Приятелю! Поздравявам те необикновения талант!


Много силни думи каза. Аз не се поставям чак толкова високо. По-скоро съм встрани от коловоза на съвременната поезия, защото не попаднах преди години в него. Днес съм благодарен на всички онези редактори и издателства преди 10 ноември 1989г., които щедро отхвърляха написаното от мен. А тогава действията им ми се струваха кощунствени. Всъщност Бог ме е опазил да не попадна под колелата. А той си знае работата. Да имаш само хубави и творчески дни до края на тази седмица, за да си пожелаем същото за следващата!
цитирай
8. missana - Фавн56,
14.11.2018 14:19
Хайде да не ми влизаш в постингите. Не си добре дошъл при мен, елементарен подмазвачо на чучела. Най-учтиво те моля повече да не се мяркаш в мое коментарно поле. Ще те изтривам винаги. По-добре ми спести това действие, а на себе си спести унижението да те изтриват, въпреки че го заслужаваш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5019009
Постинги: 2864
Коментари: 18571
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031