Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2010 09:23 - Да отделиш време за приятелите от Фейсбук
Автор: ladydream Категория: Технологии   
Прочетен: 1118 Коментари: 0 Гласове:
4



Първото ми неделно кафе започна с прочитането на един много провокиращ постинг, адресиран като отговор до виртуален приятел на автора. Написаната в този епистоларен стил статия ме впечатли и реших да я споделя с вас, разбира се, след като получих разрешение да я публикувам. Надявам се да откриете своите истини и позиции и да намерите нужния баланс-между хигиената на общуването и енергията на споделянето и близостта.
Фантастичен, релаксиращ и смислен ден ви желая!

M.


 "Пиша искрено и лично като отговор на мои приятели защо съм във фейса. Някои от тях ме обвиняват смело, че мястото на един духовен човек не е тук. Че духовният човек няма време за губене. Да си призная, тези думи не ме притесниха особено. Защото, първо, разбирам духовните практики като личен опит за пълно възстановяване на единството и на увредената ни представа за човешката същност. И,второ, защото любовта, за която говоря, обхваща всички аспекти от битието на човека – от прехраната му до натискането на клавишите пред монитора.

Честно, не мога да си отговоря защо се заплесвам по фейса. Може би заради всички, които споделят с мен своите радости и въпроси. А иначе без нета разстоянието между мен и моите приятели е голямо, а другите начини за общуване са по-трудни. Както казвам: по-лесно е чат вместо път – букът стопява разстоянията. Знам, че тук не е истинско и че в този виртуален свят във всеки момент можеш да се отречеш от свои думи, дори спокойно да преувеличиш, или да зачеркнеш приятелство заради печатна грешка. Но за мен специално общуването тук е истинско, каквото е и в естествената ми среда.

Не мога да си отговоря още защо избрах и във фейса да говоря за любовта, която е толкова криво разбирана и отхвърляна, от която толкова много се страхуваме. Лично аз знам, усещам и вярвам, че една от основните цели в живота ми е да живея любовта – не само да говоря за нея, не да я описвам, нито да я хиперболизирам. Любовта няма нужда от проповядване. Тя има изтормозен вид точно защото с нея винаги сме половинчати. Хем искаме да я чувстваме и тя да вдъхновява живота ни, хем не можем да се справим със себе си и с блокиращите страховити мисли. Свикнали сме да се търпим в състоянието, в което се намираме, учим се да преглъщаме обиди, да се затваряме в себе си неразбрани и да търпим всичко случващо се с нас. А ако не успеем да се справим със себе си, оставяме на дните от следващия ни живот да коригира пропуските.

  image

Все по-често искам да говоря за любовта, защото усещам крещяща нужда нейният амортизиран вид отново да се реабилитира. Приятели, трябва да включим Любовта в Червената книга като застрашен от изчезване биологичен вид. Защото точно средата на Любовта подхранва живота. Какво ще правим, приятели, ако Любовта изчезне? Не рискуваме ли така бъдещето си, не рискуваме ли да я изгубим напълно? Трябва да си спомним Закона, който я защитава, защото тя е крехка, когато е далеч от нас, и изключително могъща, когато я внедряваме в живота си."

Усещам, че всички ние имаме нужда от истината за любовта - тази любов, която се разкрива и в моя живот - буреносна (поне така изглежда) и същевремено деликатна, необсебваща и безусловна... Любовта, която ме освободи от страха, изправи ме на крака и ми посочи Светлината – мястото, от което съм дошъл…

Автор: Миро Митев




Тагове:   фейсбук,   отделиш,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2013051
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930