Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2009 09:22 - Усмихнати наивности за новата седмица
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
3




      Преди някоко дни бях на много мил и възраващ спектакъл, където взе участие и Ивайло Диманов-почти напълно неизвесен до тогава за мен поет. Тази седмца почвам обезверена,  инертна и вътрешно непримирима, затова исках да ви поздравя с този негов стих-ако не ни се случват нещата, не ни пречи поне понякога да мечтаем за тях нали? Много накацали трепети и споделености по пистата на дните тая седмица, за тези, които все още хвърлят поглед тук ще се постарая  да изпъстря с още малко веселости и размисли блогчето.

КАМИКАДЗЕ

Любовта е кристален сервиз върху писта за боулинг.
Любовта е изящна рисунка на морския бряг.
Тази страшна магия, уважаема мис Роулинг,
би взривила централния лондонски парк.

Аз съм влюбен, въоръжен и много опасен!
Камикадзе, готов още днес да умре.
Любовта - медальон от тротил, е опасала
мойте мисли, глава, рамене и сърце...

Треперете цивилни лакеи, достойни за “Гинес”.
Треперете и вий, феберета от всички страни!
Аз съм влюбен в една простосмъртна богиня
и това е достатъчен повод да бъда щастлив...

Любовта е ескиз от Гутузо на морския пясък.
Аз съм влюбен и толкова много богат.
И макар мимолетно и само за няколко часа -
аз търкалям на боулинг целия свят!
 


Тагове:   новата,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010778
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930