Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 19:07 - Поводи за радост и сълзици, домашнотии и Кубарелова
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
2



Приветнотии,

Прекарвам една скучно-забавна събота у дома. Страшно силно ми се разхождаше в това нежно ноемврийско сладкопекнало време, но трябвашe да си бачкам обичайно до 2 следобед, а после -да съдействам в организацията на рождения ден на прелестния ми синковец...12 години са си сериозна възраст-не става нито за бурни дивашки купони, нито до захаросани детски сбирчици на сокче и солетки. Лапето само си напазарува част от нещата, беше нервно и леко агресивно, превъзбудено, припряно...Хеле, тумбата малки чаровници вече разтоварва навън и имам възможнстта да ви осведомя /то не че някой има зор за това, ама.../ с какво осмислих последните си няколко дни....И това е една шеметна женица, чиито книги ме разтовариха така невероятно, че всичките ми жалки проблеми към момента като невъзможността да бъда с хората, които искам, ненаписаният ми рефарат за изпит, неуютността вкъщи, женските ми притеснения и огорчения, финансовите изтръпвания, разни глупави обстоятелства ми се сториха съвсем незначителни.
Ето тук може да прочетет повече за авторката /ах, че сухо звучи/:
http://kubarelova.com/ и ето тук-за отзивите на сина и:http://niko.gramophon.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=6135

Книжките на Кубарелова трябва да се преглътнат на екс, с една две чаши вино, кафенце или два карамелови еклера, не могат да се преразкажат, но съм очарована. Чакам третата, писах вече на дамата :-)
Предполагам, че и други, надявам се поне, са нарисували малко респектодумства в техните си блогове и сайтове...Искам да ви кажа, че предстоящите празници са достоен повод да ощастливите някой с подобно сипатично четиво, а ако имате възможност-и поводи не е нужно да чакате.

Като имам муза ще публикувам няколко любими откъса от книгите...
До тогава-лирични мигове с музикалния поздрав.

Сега влизам в ролята на очарователна домашна фея, единствения женски екземпляр сред бандата подрастващи и моя е хипер отговорната роля да
забия тържествено фойерверк-свещицата в домашната торта на баба Еми и да минем на фаза пожелания, танци, прегръдки и бели...Последното ми е любимо, ама за това Ш-шшшшшшшъът! ;-)

Лимка






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008701
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930