Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 14:52 - Можем да живеем и така!
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 2894 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.12.2009 14:54


 Здравейте, напоследък все по-силно изпитвам нужда да продължа заниманията си по Норбеков, Метода Силва и т.н. Предлагам на вниманието ви едни утвърждаващи формули на Георгий Ситин от книгата му "Животворна сила" /вероятно отдавна изчерпана/. Лично аз, преди  15 тина години изнамерих текста във вариант, разработен за женската половина. Ще кача и  него, за улеснение. Искрено се надявам, въпреки наивно-звучащите слова, текстът и по-скоро написаното в него да се превърне във ваш начин на живот. Всеки би могъл да го преработи  и облече във форма, каквато му допада.

По-приятно и полезно за поздрав за новата седмица-не се сещам...Усмихнатости, прекрасен тонус и увереност ви пожелавам!


"Настройвам се за весел, енергичен, млад живот и сега, и след трийсет години, и след сто години. Настройвам се за постоянно и непрекъснато развитие на способностите си и сега, и след трийсет години, и след сто години. Целият дългогодишен весел, енергичен, млад живот е пред мен. Всички промени, станали в тялото ми след 17-20 - годишна възраст, изчезват завинаги от организма ми. отлитат във вселенските пространства.

Аз се раждам енергично развиващ се, несъкрушимо здрав, прекрасен юноша. Свежестта на младостта се ражда на лицето ми, цялото ми лице грее в розово, свежа червенина изпълва устните ми. Прекрасно чувствам как ставам все по-здрав. В психиката ми, във всичките ми нерви се влива здрава стоманена здравина, стоманена здравина, стоманена здравина се влива в психиката ми, във всичките ми нерви. Всеки изживян ден увеличава продължителността на бъдещия ми живот. И в този смисъл аз живея по закона; колкото по-стар, толкова по-млад.

Постоянно поддържам пълна бойна готовност за надмогване на вредните влияния, които разрушават нагласата ми за ведър дългогодишен млад живот. Постоянно потискам влиянието на хорските приказки за краткостта на живота, за болести и смърт, знам. че това няма нищо общо с мен като човек, който живее по закона: колкото по-стар - толкова по-млад.

Постоянно потискам всички влияния, които противодействат на нравственото ми поведение и на здравия ми начин на живот.

Постоянно си създавам мощна защита от всички вредни влияния.

Постоянно най-непреклонно поддържам нагласата за дългогодишен весел, енергичен млад живот, за смело поведение и така сам си създавам постоянна мощна подкрепа.

Аз съм смел човек, твърдо уверен в себе си, всичко знам. всичко мога и от нищо не ме е страх.

Твърдо знам. че дори всички трудности наведнъж и неочаквано да се стоварят върху мен, не могат да съкрушат мощната ми воля. И затова гледам света в лицето, от нищо не ме е страх и сред всички житейски бури и урагани се извисявам непоклатимо като скала на пътя на стихиите.

Пред мен се откриват всички пътища към дълголетия млад живот и това ме изпълва с радост от живота.

Цял съм изпълнен със слънчева радост от живота, в мен винаги цъфти пролет. Неугасим весел огън винаги гори в очите ми, на лицето ми свети ведра усмивка.

В цялото ми тяло кипи грамадна сила, всичките ми вътрешни органи работят енергично, весело. Походката ми днес е весела, весела и бърза, аз крача - аз летя с крила на птица.

От ден на ден ставам все по-весел и жизнерадостен. Все по-непоклатимо е жизнерадостното ми ведро настроение.

Непобедима стоманена воля свети в очите ми и всички хора, които общуват с мен, чувстват тази стоманена воля.

Тържествуващата сила на младостта, възторгът на победата свети в очите ми, ликуването на несъкрушимото здраве свети в очите ми. Сияйни млади очи.

Сега съм роден дълголетник, енергично развиваш се юноша. Имам нагласата да развия всичките си способности и сега, н след трийсет години, и след сто години.

Мисленето ми става все по-енергично. Имам енергична, много енергична, бърза, мълниеносна мисъл, имам силна млада памет. Всичките ми способности се развиват енергично.

Безгрижна, безоблачна младост свети в очите ми, неугасимо весело пламъче винаги гори в очите ми."





Тагове:   мъдрост,   ОПИТАЙТЕ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 1999914
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031