Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 12:50 - Разговор с моя син на 18-тия му рожден ден
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 6537 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 23.01.2016 11:18


 

Разговор с моя син на 18-тия му рожден ден

 

Седни по-близо и не крий от мен

цигарата си с пръстите несръчни

Ти ставаш вече мъж от този ден

и моят път от твоя се отлъчва.

Знам, чакаш радост да ти подаря,

та леки да са първите ти крачки.

Не ще му кажеш днес „благодаря”.

Подаръкът сега не е играчка.

С какво да те зарадвам, сине мой?

И днес денят е труден като вчера.

Все още има в песните ни вой.

Все още във живота има черно.

Сирени още вият и смъртта

след самолетните ята се влачи.

Все още има гладни по света

и някъде сираци още плачат.

По пътищата злобата седи

и завистта във локвите се стича.

Разкаляната алчност още бди.

Пази се, сине, дяволски привлича.

Охолството ограбва мъдростта

и с подлости убива добрината.

Отровена, загива верността

към хората, създали топлината.

Не в пътя лек ще срещнеш радостта,

а в пътища, които сам изграждаш.

Знам, скъпа е на всеки младостта,

но щастието в болката се ражда.

Аз пътищата си преминах пеш –

все срещу ветровете, без да мигна.

Съдбата ми крещеше: „Ще се спреш”.

Помогнаха ми хората да стигна.

Недей гази в калта за „много хляб”.

Човек и с малък къшей се наяжда.

Недей да коленичиш като слаб

пред всяка локва в страшната си жажда.

Ще бъдеш, синко, истински щастлив,

когато спреш, задъхан от умора.

И бързай, вечно няма да си жив.

Животът се живее между хора.

Стани човек от огън и от плът.

 

автор:?

--
 

   


Тагове:   моя,


Гласувай:
5



1. aida - Страхотно стихотворение :)
28.12.2009 13:50
Поздрав от мен :)
цитирай
2. анонимен - Не разбрах, кой от двама ви става на ...
28.12.2009 20:15
Не разбрах, кой от двама ви става на 18?
цитирай
3. ladydream - ехехее, анонимен
29.12.2009 11:51
никой...аз съм емоционално още на 16, така че и остават цели две години до пълноЛЕТИе. Синковецът кара тринайста година, така че и той има да наваксва с бели и лудории дотогава. Просто стихът много ми е мил и силен, та реших да достигне до повечко орица.
Иначе винаги съм си мечтаела за първороден син, със сцена в главата ми как той е на 17 и след дискотека заедно сме седнали на някое кафене и той ми разгазва за гаджето си, а аз му давам малко акълец как да е по-уверен, примерно. Все още има достатъчно добри предпоставки и този сюжет да се реализира, макар и по сходен начин. Много важно е да съумее човек да запази диалога и тръпката между поколенията. Била съм и лоша и фантастична майка. Всеки ден се учим, нали.
Отплеснах се по темата, но ще ми се да се съхраним като щастливи деца и родители, каквото и да сме си разменили през времето заедно.
Цветен и вълнуващ ден на всички ви!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000113
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031