Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 17:43 - Несбъднато
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 1411 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 27.01.2010 17:44


       Разни сенки минават през мен, фантоми от миналото, сладостни като сироп за баклава мигове, наивно-цинични и разсеяно-усмихнати.
     Стичат се по косите на времето и се заплитат в причудливи форми. Не искам да повярвам, че всичко това вълшебно, което сме имали чезнее и се обезценява. В стаята на преживяното е толкова наситено и с музика, и с мълчание едновременно. Гасне и оживява дискотеката на дните ми. Фасове от нагарчащи думи се пилеят в нозете ми, стъпквам всичко отровило душата ми.Стъпвам неуверено из лабиринтите на /не/знанията /си/. Ходилата ми са студени, устните напукани. В ъглите на очите ми-луга, в ъглите на мислите-паяжини лъжи. Искам да се възвърна, премаляло ми е, а не повява.
     Искам да ме преоткриеш и покориш, да ме вдишваш жадно и да насищаш сетивата си с хубостта ми. Да ти се потят дланите от вълнение, да ти изтръпнат нозете от опити да ме догониш. Потънал си в една непробудна тегавост и приемаш като взлом всяко надникване в този измислен, капсулиран свят, в който битуваш. Опитвам се да погаля мислите ти, но те са настръхнали като кактуси от недоверие и недружелюбно ме игнорират.
   Танцувам в прегръдката на собствената си несподелена лудост и тръпна да бъда изживяна като онзи миг щастие, който ще озари погледа ти.

image 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mimayordanova - Онемявам от истинските думи и ус...
29.01.2010 19:37
Онемявам от истинските думи и усещания. Поетично за непоетично изплъзващото се... И пак се питам... Защо жените съхраняват тръпката въпреки битовизмите,а мъжете наистина се стопяват.... Оф... не ми се пише за тях...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010519
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930