Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 09:34 - Представяне на нов роман "Проклятието на Вълчата Дева"
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 3461 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 01.07.2010 10:02


Този път и аз ще си позволя една копи-пейст схема, тъй като написаното във форума на all.bg, /за който съм абонирана също/ ме провокира. Не съм чела още романът, върху който искам да фокусирам вниманието ви, но като ценител на добрата литература непременно ще приема това предизвикателство. Надявам се да има и други изкушени и после заедно да споделим впечатленията си за този творчески експеримент. Пожелавам заслужен успех на автора и се надявам тази негова рожба на изкуството да не е последната приятна изненада за читатели и почитатели на българската проза и поезия.

Ето и откъси от публикуваната рецензия:

"Чудех се известно време дали да споделя тук новината, че най-сетне "Проклятието на Вълчата Дева" излезе на бял свят (синът ми ме бъзика, че май само Библията е писана по-дълго), но реших, че съм длъжен да уведомя приятелите си от форума, с които споделих десетина откъса от нея.По-надолу съм приложил рекламното представяне на романа, направено от издателството.
* * *
НОВ БЪЛГАРСКИ РОМАН, КАКЪВТО ЕДВА ЛИ ДОСЕГА СТЕ ЧЕЛИ

Издателство “МЕМРА” има удоволствието да ви уведоми, че на българския книжен пазар излезе романът-притча “ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА”, чийто автор е Ангел Ангелов.Всред въртопите на словоблудстването и масовата злоупотреба с думите, които в днешно време служат повече за прикриване на истините, отколкото за тяхното прокламиране, тая книга има мисията да разбулва митове и да развенчава лъжи.ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА” не е просто един роман с амбицията да изплува в безбрежния, често влечащ към дъното с мъртвото си вълнение, океан на прозата.Не е и поредният опит след потоп от думи, в крайна сметка да не бъде казано нищо стойностно и ценностно на читателите.

“ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА” всъщност е драматична, стряскаща като буреносен тътен и предизвикателна до степен да скандализира варварското нечестие в нашето общество съвременна реформаторска притча.Така е, защото в нея всяка глава от уникално разказаната човешка история отразява и излъчва всевечни божествени истини.

Разказът в първо лице, единствено число, е неустоимо завладяващ. Той се отприщва като стихийна, помитаща всичко изповед, задълго стаявана в неизповяданите дълбини на душата. Сърцата на читателите ще бъдат грабнати от това безпощадно себеразкриване на авторовия герой, който преживял и ада, и небето, сега не просто иска – той просто не може да не сподели историята си с целия заобикалящ го свят.

Освен нажежаващия психологизъм на повествованието, и сюжетът на книгата държи в напрежение от начало до край. Тайни и мистерии се множат непрестанно и така разпалват любопитството и възбуждат ума, че четенето сякаш ви пренася в други измерения, извън времето и пространството. Някъде в паралелните духовни светове, чиито описания биха ви шокирали.

Без всякакво съмнение, след тези пътешествия ще сте преживели и научили неимоверно много.
А ето сега и съвсем накратко какво самият автор споделя за книгата си:
“Най-трудното за мен бе, че се опитах да я напиша в мерена реч, макар и без рими, за да улесня прочита й (като се има предвид броя на нейните над 500 страници). Заради Негово Величество Читателят се постарах да вкарам повече напрежение и драматичен диалог, да редувам смешно и тъжно, фентъзи-звучене и суров натурализъм, поетичното да се прелива с житейската жаргонна проза, идейно-просветителското да предава своите внушения чрез силата на образната кинематографичност, вечното да се крие зад злободневното, художественият рисунък да избухва в памфлетна проповед, а хорърът да замре и да изчезне накрая през Триумфалната арка на избавлението, което няма как да не очаквате да се случи.

Сега вече усещам, че “ПРОКЛЯТИЕТО НА ВЪЛЧАТА ДЕВА” не ми принадлежи.
Тази книга принадлежи на вас – нейните читатели.
Ако чувствате, разбира се, че имате нужда от нея.”
* * *
А ето, тук, можете да зърнете как изглежда корицата в разгънат вид:
http://angelsgun.blogspot.com/"

Идеята на Арт клуб Монограм е да открива и проследява развитието на нови и не толкова познати творци от различните области на изкуството, затова се надяваме запознаването с този роман да Ви донесе много емоционално наситени моменти на удивление и удоволствие. При възможност, ще предоставим на вниманието Ви интервю с г-н Ангелов от което се надяваме да разберем още любопитна информация за процеса по сътворяването на романа и предстоящите провокации към читателите.

Вдъхновен и смислен ден Ви желая!











 


Тагове:   нов,   роман,


Гласувай:
4



1. анонимен - Любопитството ми се изостри.
01.07.2010 19:02
За съжаление блога е празен.
цитирай
2. анонимен - Не е е празен, преди малко влязох в него.
02.07.2010 14:56
Човека си има блог тук anlov.blog.bg и още някаква изповедалня, където е публикувал същото нещо. И аз се заинтригувах, но ще изчакам да дойде времето за плажа, когато все ще трябва да се разпуска с някакво книжле в ръка.
цитирай
3. анонимен - Лейди,
02.07.2010 17:06
ти си единственият човек на когото изчетох половината творчество, защото ми си стори добро а липсата на коментари за странно.
Сега вече мога да кажа, че съм наясно с нещата.
Въпреки добрите ти материали, ти просто се се затворила само в твоя блог. Не общуваш и не коментираш почти при никого. Това е самоизолация. Не те укорявам, щом така ти харесва, така ще постъпваш, но поне у мен остава впечатлението че си си самодостатъчна.

С най-добри чувства. Куш.

П.С. Извини ме, за дириктния тон, но аз съм прочут с липсата на дипломатичност.
цитирай
4. anlov - Разбрах... и ти благодаря от сърце!
03.07.2010 15:24
Ангел
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008594
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930