Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 00:16 - БОРЯНА-ЕДНО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО РАДВАЩО НОВООТКРИТИЕ ЗА МЕН
Автор: ladydream Категория: Изкуство   
Прочетен: 2780 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 22.09.2012 00:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Предсказание
Ще се събудиш някой ден,  ще се събудиш, ще блесне слънцето,  ще плъзне по завивката,  пробивайки си път в нощта ти-  пустата, до теб ще стигне,  ще се впие в мислите; ще се забият в мозъка  лъчите му, злорадо ще ти кажат,  че ме няма, и че денят реален е,  но всичко оттук нататък ще е нереално; оттук нататък ще е лоша  приказка, за нещо, дето е могло за бъде, за жежко лято,  неродило жито, за сън, болян до лудост и несбъдване; ще гледа през прозореца ти  дюлята, ще кима с укор вятърът  в листата й, и някакси ще се превърне утрото в незрима липса,  режеща смарагдово.
А всъщност те обичам…  …и е трудно… …и съм далеч.  Рисувам нощем раната на оня ден, във който се събудиш със осъзнаването,  че ме няма.
автор Боряна


Промяна
 
А всъщност просто не се случи нищо. Небето продължи да бъде синьо. Не паднаха от дървесата листите. Земята се въртеше. Предвидимо.
Не тресна гръм. Нито вулкан изригна. И новините не се промениха. Убиваха невинните във Сирия. Прогнозата за времето бе: тихо.
Жената, дето нощем спи във парка, събираше кашоните си сутрин. Автомобилите крещяха с клаксони. И обичайно всичко бе безумие.
Да, всъщност просто не се случи нищо. което е необяснимо странно, Предвид това, че вече има смисъл единствено във твоето оставане.
Предвид това, че изведнъж земята в очите ми се завъртя обратно. И аз застинах- част неосъзнатост, пред осъзнаването за превратното.
Защото всичко е предначертано. И ще изчезна- миг преди разсъмване… Преди да се превърнеш в моя рана. Преди във край за теб да се превърна.
А утре новините ще са същите. и жегата ще продължи да души. И никой не разбра, че те поглъщам, както земята- чакан дъжд след суша.
И никой не разбра, че те обичам във този миг- така, че миг след него ще се измести земното привличане. И винаги към мене ще те тегли…
ХХХ
Един самотен бряг в нозете ми се спуска и умореното море присяда да отдъхне. Полага леко в скута ми немирна бяла грива, целува като куче посинелите ми пръсти. Ако успея да премина залеза и през нощта                                             да не избягам, безбрежната му и студена нежност утре,                                       на разсъмване, върху начупени черупки рачешки ще ме положи косите ми ще милва влюбено и всеотдайно. О, Боже! Само да не съм страхлива! Да тръгна с обич  в утрото, когато с една последна колесница- морска пяна, ще плуваме към малката русалка... А тука ще остане самотна бяла грива, която да целува бряг от раковини. У тях е съхранена тая тиха нежност, която сред себеподобните си търсих.                         И която не намерих 
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=156370 http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=154049  http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=150324#1498746 
автор БОРЯНА


Тагове:   Боряна,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. grigors - :)
22.09.2012 09:26
И никой не разбра, че те обичам
във този миг- така, че миг след него
ще се измести земното привличане.
И винаги към мене ще те тегли…

ДОБРО УТРО :)))
Благодаря ти !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000464
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031