Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 14:29 - ......цирка - изкуство, магия, мечти.....
Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9792 Коментари: 8 Гласове:
0



       Обожавам цирка с неговата магия и приказен свят...свят на свръх човешките възможности, свят на риска, на себеотдаването.
        Когато бях малка, исках да уча в цирково училище...но у нас единственото шапито изгоря, а  ново и до ден днешен не построиха.... па комо ли да има цирково училище.....имаше ама в Москва....
        Какъв парадокс само: едни от най-добрите в света циркови артисти по онова същото време бяха българските.  Погледнете в рекордите на Гинес колко от тях принадлежат на българи.... а тези светила останаха без роден купол.
        Исках да бъда клоун. Питаха ме  - защо точно клоун, а не акробат, жонгльор, дресьор....
Отговарях - защото клоунът може всичко, дори с тъга да те разсмее...и в номера на всеки да се включи и нужните умения....
ще видиш клоуна на върха на пирамидата от телата на акробатите, ще го видиш да се люлее на високо на трапеца, ще язди кон, ще дресира лъв.....
         Сега имам друга мечта, искам да мога да изгледам на живо всички  спектакли на Цирк дьо Солей.....

image

image

image








Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ще се сбъднат някога мечтите знаеш ...
21.05.2009 14:36
Ще се сбъднат някога мечтите знаеш това
ще ти подарят усмивки,топлина.
Аз с прегръдка днес ще те даря
и ако можех,щях мечта да ти подаря.
Подарявам ти усмивки
весели летни дни.
цитирай
2. ka4ak - настръхнах!
21.05.2009 14:40
от сърце ти го желая!Когато обичаш,всичко става!
цитирай
3. miralyub - Не съжалявай, че не си станала ци...
21.05.2009 14:40
Не съжалявай, че не си станала циркова артистка- тази профеция днес е слабо платена. Просто циркът не е това, което беше. Вече е едно наивно изкуство... поне в българския му вариант. Технологията го изтика напълно.
Днешните циркови трупи представят изкуството си в крайно намален обем- малко и слаба акробатика, няколко кокошки, 2 кози... дори слоновете са рядкост, изтъркани фокуси и няколко шеги.
цитирай
4. bimbo163 - за krasimira75
21.05.2009 16:27
Варвам , че ще е тако приятелко
благодаря......
цитирай
5. bimbo163 - за ka4ak
21.05.2009 16:38
и аз така се чувствам......
Ако не знаеш и те интересува, влез в официалния сайт на цирк дьо Солей има клипчета от всичките им спектакли......
Уникално е да видиш сцена океан......
цитирай
6. bimbo163 - за miralyub
21.05.2009 16:52
Цирка умря - да живее цирка!!!!
Аз не съжалявам, че не съм станала цирков артист - сега дори съм нещо повече....УЧИТЕЛ.....ПО СПОРТ.....
Вместо цирково училище - завърших спортно, а после ВИФ - виш институт за факири....
Две в едно - само дето не ни раздадоха и дипломи за ВИТИЗ /щото си го заслужавахме/......
Парите не са от значение....не работя на първо място заради парите. И в двете професии има много общи неща.....
НО, НО МНОГО МИ Е ЖАЛ ЗА БЪЛГАРСКОТО ЦИРКОВО ИЗКУСТВО......
Тук си права за картината, която описваш!!!!
Затова не ходя от години. За последно ходих в 2003 година, когато бях на море....и се заклех, че няма да правя такава грешка....аз ПЛАКАХ не се смях. Всичко беше много тъжно - скъсани, стари, вехти костюми почти без пайети останали вече....елементарна акробатика - децата ми в училище съм научила на по-сложни прескоци......
фокуси???
ТРАГЕДИЯ!!!!

Но цирк дьо Солей е нещо уникално.....
Гледала съм по телевизията само 4 спектакъла, но искам да мога да ги видя и на живо......
цитирай
7. ka4ak - наистина е уникално
22.05.2009 09:47
заслужава си да го видиш на живо!
цитирай
8. bimbo163 - живот и здраве, това лято може и да ...
22.05.2009 10:52
живот и здраве, това лято може и да имам късмет....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bimbo163
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247749
Постинги: 146
Коментари: 867
Гласове: 5060
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031