Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 16:33 - Слънчеви зайчета в очите
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3399 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 29.04.2010 16:34


        Дремливото ми аз тихичко се ококори и се усмихна кисело на утрото-мммммм, така уютно беше под завивките...Слънчо намига кокетно и ме провокира да си облека нещо светло, пъстро и ефирно. Мислите ми жужат трескаво, а едно малко рошаво човече хуква срещу мен за ритуалното Голямо сутрешно гушкане. Улиците са вече събудени и оживени, пълни със щъкащи хорица и огласени от приятен бъртвеж. Спираме за минутка пред любимата локва, за да хвърлим няколко камъчета "жабки" в нея. Стигаме до градината, задъхани и развълнувани от сънищата, които сме си разказали и обещанията за интересни занимания вечерта. Прощални целувки и щипване на бузките. Днес няма да има среща с майките за душевна реанимация.

image 
Прохладният априлски ветрец разнася цветни аромати и ето че на устните ми е плъзнала усмивка-голяаааааама, истинска, лъчезарна, с която разминавам учудените преминаващи. Неусетно съм пристигнала вече на плажа за традиционното кафенце на моренце. Хладно е, но се престращавам да сваля роклята и да остана по бански. Пусто е. Има само една обичаща се двойка и някакъв бегач по къси гащета. Не съм единствената лудетина, отдадена на предлетни пясъчни емоции. Спокойно е, но и някак щуро и емоционално. Отдавам се на една нережисирана медитация.Вдишвам дълбоко, бавно, до болка. Звънвам на няколко симпатяги, за да им започне хубаво деня и да послушат малко шума на вълните. Прочитам няколко невероятни стихотворения и една поучителна статия. Остават още пет минутки до работа, затова се надишвам с море и слънце и набързо събирам няколко интересни камъчета за декорация на офиса. Мъчи ме някакво мигренно главоболие, но не му обръщам внимание. Плезя се и на мърморещите наставления, които напрегнатото ми съзнание иска да взема под внимание. Но няма, крайно време е да се отуча да бъда Максималист! Искам да осмислям живота си с всички пъстроцветни радости и сетивни наслаждения, а не да съответствам на нечии представи и етикети. Да си имам своите неперфектни дни и ситуации, но да сбъдна всичко онова непредвидимо и вдъхновено, което съм.


image




 







Гласувай:
4



1. phoenix2000 - Найс а
29.04.2010 17:58
И клипчето също. Ще се отбивам да се опозитивявам при теб понякога понякъде
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 1999886
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031