Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 12:38 - За тези, които...
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3376 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 24.12.2010 12:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За тези, които си ценят раните от препъни камъчетата по пътя и се научиха да преоткриват уникалното в себе си и света всеки ден и миг...За тези, които се осмелиха да се оплезят на живота си и да игнорират всички скапващи моменти и отравящи духа простотии през годината...За тези, които прозряха и израстнаха, благодарение на циничните принуди и иронии на съдбата, без да се превърнат в озлобени и обезверени копелета, а съхраниха своя импулс, хъс и сърдечност и готиност...ей, така...заради кефа да устоиш и да се съхраниш и да не те е страх да почваш отначало-без сантименти и самобичуващи мисли. За тези, които се научиха да контролират оправдателната си психика и имат сетива да прозрат кога нещо се случва в резултата на собственият им Отговорен избор и кога са просто в мелачката на идиотски не/случвания ала "нищо лично"-просто шибани обстоятелства. За тези, които обичам и предстои да обикна...
За тези, които ще намерят своите нови истини и ще захвърлят всички неефективни убеждения и вярвания, вменявани през годините...







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добре звучи.
24.12.2010 13:00
Твоите мисли са за безсмъртни. А ние не сме.
цитирай
2. voinov50 - Милена, весела Коледа
24.12.2010 13:02
и щастлива Нова година!
цитирай
3. ladydream - всеки е внезапно смъртен, както е ...
24.12.2010 13:04
всеки е внезапно смъртен, както е написано...
благодаря за кацането ти тук от време на време...
не съм толкова саможива, както ме изкарваш, по-скоро само жива хахахха...
правя това, което ме кефи и спазвам хигиена в общуването и заниМАНИЯТА, ако допускаш всякакви хора и всякаква информация в живота и мислите си ще ти се запуши филтъра, а там вече последиците не са радващи...
Усмихващи мигове ти желая и споделености и вдъхновености
цитирай
4. ladydream - Благодаря, г-н Войнов50! Пожел...
24.12.2010 13:09
Благодаря, г-н Войнов50! Пожелавам си Коледата да е смирена и да ме изпълни с прозрения, на новата година да насити сетивата ми с красота и удивление...щастие-колкото-толкова, не е най-висшата ми ценност...искам просто пътя да продължи и силите да стигнат...
Ведрина и благополучности и на Вас!
цитирай
5. pevetsa - Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ...
24.12.2010 13:23
Бог да те Благослови със ЗДРАВЕ и ОБИЧ!.
За Него бе моята първа песен - 11.05.1979г.
от стихосбирката на Георги Хрусанов - 1942г.

Коледен триптих

Пей девойче из полето
тая вечер на небето
блесна нова лъчезарна
огнена звезда сияйна.

Тя огря поля кошари
спря над къщичките стари
и над снежните поляни
над реки, гори, балкани.

Възвести че в нощ студена
в пещерата приютена
майка свята в късна доба
е родила мъжка рожба.

Херувими светлочели
нему песничка запели
спи ни чедо ненагледно
ти си в свята нощ родено.

Бог те праща на земята
да насаждаш във сърцата
и на прости и на умни
Божиите думи чудни.
цитирай
6. demar - Здравей, Мелена
24.12.2010 13:36
Днес не съм настроен толкова философски ,като теб...
но уважавам жени, които слушат Джон Ленън.
И нека тези , които предстои да обичаш са повече от тези ,
които си обичала до сега!
И точно днес искам да ти пожелая -
тези , които ще те обичат теб -
/тук бройката вече не е важна/
та, тези , които щете обичат теб -
да са истински, да са добри, да са искрени!
цитирай
7. amrita - за тези, които
24.12.2010 17:28
въпреки всички случвания и неслучвания се запазиса с топли сърца и имат топлина в огнището на гръдта си. За тези, които през раните видяха себе си и станаха по-отговорни към духа си. За тези, които обичам и ще обичам и ще ме обичат...за всички..и за теб - прегръдка с топлина и благодарност!
цитирай
8. ladydream - Дай Боже, demar. . . Ще ми се. . но, ...
02.01.2011 21:14
Дай Боже, demar...Ще ми се..но, каквото-такова..непредвидими са някои неща...
Скептик съм, въпреки увереността ми по принцип. Не си падам по пожеланията твърде...дори и най-красивите, макар самата аз да го правя често...но оценявам, когато са добронамерени и без поза.
amrita, наздраве за миговете, които са ни сътворили, каквито сме и за тези, които ще извисяват душата, усмихнат телата ти и съхранят духа ни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000280
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031