Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 11:15 - When You Tell Me That You Love Me /поздрав/
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2706 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уютни, вдъхновени и споделени мигове през новата седмица! Пожелавам ви по-често да боледувате, но само от любов! И тъй като ми нагарча по гърлото от захарния памук на разни емоционални преживелици, няма да ви чепря с локумени словохрумия, но пийте по едно маврудче и за мен ;-)) Аз ще върна жеста!

 image
изображение:ladydream

Diana Ross - When You Tell Me That You Love Me

I wanna call the stars
Down from the sky
I wanna live a day
That never dies
I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do

I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel the pain
I know what"s beautiful
Looking at you
In a world of lies
 You are the truth
And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I"ll make you safe
No matter where you are
And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I"m shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
You walked into my life
To stop my tears
Everything"s easy now
I have you here

And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I"ll make you safe
No matter where you are
And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I"m shining like a candle in the dark
 When you tell me that you love me
In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger

Искам да призова
звездите от небето.
Искам да живея в ден,
който никога не свършва.
Искам света да променя. 
Единствено за теб,
всичко невъзможно
да направя.

Искам да те прегръщам
под дъжда.
Искам да целувам усмивката ти
и да усетя страданието ти.
Разбирам какво е красота,
когато те наблюдавам.
В един свят на лъжи,
ти си истината.

И скъпи,
всеки път щом ме докоснеш,
аз се превръщам в герой.
Ще ти дам сигурност,
все едно къде си.
Ще ти донеса всичко,
което поискаш.
Нищо не е над възможностите ми.
Блестя като свещ в мрака
когато ми казваш, че ме обичаш.

Искам да те накарам 
да видиш каква бях.
Да ти покажа самотата
и какво ми стори тя.
Ти нахлу в живота ми,
за да спреш сълзите. 
Всичко е лесно сега,
когато те имам до себе си.

И скъпи,
всеки път щом ме докоснеш,
аз се превръщам в герой.
Ще ти дам сигурност,
все едно къде си.
Ще ти донеса всичко,
което поискаш.
Нищо не е над възможностите ми.
Блестя като свещ в мрака,
когато ми казваш,че ме обичаш.

Без теб на този свят,
винаги ще съм изпълнена с копнеж...
Всичко от което се нуждая е любовта ти,
за да ме направи по-силна.

източник превод:http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=89285
 




Тагове:   love,   любов,   празник,   ladydream,   поздрав,   лимка,   песен,


Гласувай:
6



1. tutankhamon661 - ladydream
14.02.2011 11:21
Наздраве! Много любов ти желая!
цитирай
2. scarlety - О,страхотна снимка!:)
14.02.2011 11:40
Наздраве! За любовта!:) Повече да е сладкото,по-малко горчивото!:)
цитирай
3. vidboy - Това ме вдъхнови
01.03.2011 19:15
Това ме вдъхнови и аз да си довърша един отдавна затлачен поетичен превод и да го постна в блога. Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009366
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930