Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2009 14:09 - Whitesnake Now You're gone -черпя ви с мойто настроение
Автор: ladydream Категория: Музика   
Прочетен: 894 Коментари: 0 Гласове:
0



Now you"re gone

Now you"re gone
I can feel my heart is breaking,
An I cant go on
When I think of the love that you"ve taken

In the night I pray for your embrace,
Every time I close my eyes
I cant escape your face
You"re out of sight,
But, always on my mind,
I never realized
My love could be so blind

You"re all I want,
Cant you feel the love
In this heart of mine
You"re all I need,
So maybe we could turn back
The hands of time,
Maybe we could give it another try
One more time

But, now you"re gone
There"s an emptiness closing around me,
An I cant go on
When all I have left is the memory

In the night I call out your name,
I wake up in a cold sweat
An Im all alone again

I need your love
Much more than I can say,
I realize without you
I cant face another day

You"re all I want,
Cant you feel the love
In this heart of mine
You"re all I need,
Since I lost you, girl,
Ive been losing my mind
You"re all that I want,
So maybe we could turn back
The hands of time,
Maybe we could give it another try
One more time
One more time,

Baby, just one more time

Now you"re gone
I can feel my heart is breaking,
An I cant go on
When I think of the love that you"ve taken

You"re all I want,
Cant you feel the love
In this heart of mine
You"re all I need,
Since I lost you, girl,
Ive been losing my mind

You"re all I want,
Cant you feel the love
In this heart of mine
You"re all I need,
Since I lost you, girl,
Ive been losing my mind...

Сега си тръгна

Сега си тръгна,
мога да усетя как се разбива сърцето ми
Но не мога да продължа
когато мисля за цялата любов която взе със себе си

През нощите се моля за твоите прегръдки,
всеки път когато затворя очите си
не мога да избягам от лицето ти.
Не си пред погледа ми,
но винаги с в съзнанието ми
До сега не осъзнавах
че любовта ми може да е толкова сляпа

Ти си всичко което искам.
Не можеш ли да усетиш любовта
в сърцето ми?
Ти си всичко от което се нуждая,
така че може би можем да върнем
ръцете на времето
Може би можем да опитаме отново
Още веднъж

Но сега ти си тръгна
Самотата изпълва пространството около мен
И не мога да продължа,
когато всичко което съм имал с останало в спомените (*всичко е само спомен)

През нощите крещя името ти,
събуждам се облян в студена пот,
но отново съм съвсем сам
Нуждая се от любовта ти
много повече от колкото мога да опиша с думи
Осъзнавам че без теб
не мога да посрещана още един ден 

Ти си всичко което искам.
Не можеш ли да усетиш любовта
в сърцето ми?
Ти си всичко от което се нуждая,
От както те загубих, момиче,
загубиш и разсъдъка си
Ти си всичко което искам
така че може би можем да върнем
ръцете на времето
Може би можем да опитаме отново
Още веднъж
Още веднъж
Скъпа, само още един път

Сега си тръгна,
мога да усетя как се разбива сърцето ми
Но не мога да продължа
когато мисля за цялата любов която взе със себе си

Ти си всичко което искам.
Не можеш ли да усетиш любовта
в сърцето ми?
Ти си всичко от което се нуждая,
От както те загубих, момиче,
загубиш и разсъдъка си

Ти си всичко което искам.
Не можеш ли да усетиш любовта
в сърцето ми?
Ти си всичко от което се нуждая,
От както те загубих, момиче,
загубиш и разсъдъка си...


източник:
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=60892
Благодаря за превода!




Тагове:   настроение,   мойто,   Gone,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010885
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930