Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 20:07 - Вместо прегръдка
Автор: ladydream Категория: Музика   
Прочетен: 2263 Коментари: 2 Гласове:
4



 

Hold me for a while

Hold, hold me for a while
I know this won"t last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away

Hold, hold me for a while....

What"s that sparkle in your eyes?
Is it tears that I see?
Oh tomorrow you are gone
So tomorrow I"m alone
Short moments of time
We have left to share our love

Hold, hold me for a while
I know this won"t last forever
So hold, hold me tonight
Before the morning takes you away

We"re in eachothers arms
Soon we"re miles apart
Can you imagine how I"ll miss,
Your touch and your kiss?
Short moments of time
We have left to share our love

Hold, hold me for a while....

Hold, hold me now,
From dusk to dawn all night long
Save, save me now,
A short moment of time

image

Задръж ме за малко

Задръж ме,задръж ме за малко,
Знам че това няма да трае завинаги,
Така че дръж ме, дръж ме тази нощ,
Преди утрото да те отведе далеч…

Задръж ме,задръж ме за малко!...

Какъв е този блясък в очите ти?
Сълзи ли виждам?
Утре теб няма да те има,
Е, утре аз ще съм сама…
Кратък миг от времето имаме
За да споделим своята любов.

Задръж ме,задръж ме за малко,
Знам че това няма да трае завинаги,
Така че дръж ме, дръж ме тази нощ,
Преди утрото да те отведе далеч…

Ние сме в ръцете си,
А скоро ще сме на толкова мили един от друг.
Можеш ли да си представиш как ще ми липсват
Докосванията и целувките ти?
Кратък миг от времето имаме
За да споделим своята любов.

Задръж ме,задръж ме за малко!...

Дръж ме, дръж ме сега,
От здрач до изгрев слънце,цяла нощ.
Запази ме,запази сега
Този кратък миг от времето…

превод: Тереза Светославова


източник:
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=38555





Тагове:   прегръдка,   нежно,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Много хубава песен! Поздрави !
13.01.2010 20:52
Много хубава песен! Поздрави !
цитирай
2. diso - Страхотна песен! Даже когато не ...
13.01.2010 21:03
Страхотна песен! Даже когато не знаех английски, музиката ми разказваше историята.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2009039
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930