Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 16:51 - В усмихнатата хладина на отминаващия ден
Автор: ladydream Категория: Музика   
Прочетен: 2470 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 15.06.2010 23:36


Eдна страхотна песен, чието изпълнение ме умили преди години. За съжаление авторът не ми е известен, имам предположение, че е Чони Чонев. Имам записа на аудио касета с кофти качество от студенстките години на мои познати. Ако някой има информация за оригиналното изпълнение и създателите на песента ще се радвам да се свърже с мен, за което благодаря в аванс.

И понеже към момента няма как да ви пожелая "приятно слушане", ви оставам единствено в усмихнатата хладина на отминаващия ден...обичай те се! ей-така...читосърдечно...


Купувам мляко, дрехите пера,
а сутрин водя своя син на ясли.
Жена ми е понякога добра,
а аз съм лош, нататък ви е ясно...

Докато всички хора сме добре-
живеем си в своите проблеми.
Единият от нас ако умре,
то другият ще страда дълго време.

Но още е далеко до смъртта
и аз ви казвам, щом денят е хубав-
по-дълга и по-лека е нощта,
дълбоко спим, когато сме се любили.

А сутрин пием някъде кафе
или си правим мъничка разходка
със нейното палто от кадифе,
със моята провлачена походка...

Но още е далеко до смъртта
и аз ви казвам, щом денят е хубав-
по-дълга и по-лека е нощта.
Дълбоко спим, когато сме се любили...



image



Гласувай:
2



1. анонимен - Стихотворението е много хубаво а снимката още повече.
15.06.2010 17:31
Само не разбрах дали това е текста на въпросната песен, защого е наистина много свеж.
цитирай
2. ladydream - Тъй вярно, въпросната е...
15.06.2010 22:10
Свежа не знам, но истинска...
Сещам се за още една-две от прословутата касетка, хм...ще добавя и тях...
Попренаситих се нещо от текстове за "палатки" и "пияни шматки", слуша ми се нещо чувствено и силно...
цитирай
3. scarlety - Подкрепям Кушел!
16.06.2010 00:18
Стихотворението е много добро,но снимката -също!
Представям си песента колко е готина!
Поздрави!
цитирай
4. анонимен - Имам делово предложение.
16.06.2010 07:32
Мелена, поставяш си фогоапарата в режим "Клип". Пускаш касетофона и започваш да пееш на плейбек (може и по-голямата щерка да изпълнява тая роля). Така се заснема музикален видеоклип. След това се влиза в Vbox7. Регистрацията е за 5 секунди и се отива на Качете вашите клипове. После се дава линка тук и всички ще могат да чуят песента. Не...няма нужда от благадарности, просто обичам да давам акъл по технически въпроси.
цитирай
5. ladydream - Ахахах, нали се сещаш, че ако се в...
16.06.2010 09:16
Ахахах, нали се сещаш, че ако се възползвам от функциите на апарата в комбинация с моите солфежни неразумности няма да остане и един посетител в блог-пространството...А аз разтоварвам страхотно тук, публикувайки и декодирайки емоциите на другите списващи. Голямата щерка при мен е щер, тресат го съвсем други интереси. Ще искам разрешение за презапис на песента в друг формат и ако дамата, която пее се съгласи може и да я чуете. Музиката и аранжиментът са не по-малко очарователни!
цитирай
6. анонимен - Ами направи каквото трябва, вече ни изостри любопитството.
16.06.2010 14:43
Вярно, че голямата ти щерка е момче, нали си беше показал д-то на една снимка.
Ако не си певица от ранга на Лили Иванова, можеш само да си мърдаш устните. 90% от пивците пеят по тоя начин. Нама да е нещо ново.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000497
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031