Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2012 08:00 - Партия шах-Валентина Славчева
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 1861 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 08.11.2012 08:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Партия шах
imageавтор: Izabella

-Изгрев,
който постила златните си пътеки.

-Да ме достигнеш.
-Да те достигна.
-И моите устни.
-Ухае на кафе.
-И обещание
за заедност.
- А животът ни -
като кратко сънуване е
-За
ЛУНТИЦИ. 
-В тишината на нищото
и притихнали длани.
- Утрото ражда жаждата си,
с нас да си поиграе.
- В партия шах,
но не за двама.

 Седмия елемент
imageавтор: Izabella

Ти си червеят
в моята ябълка,
за когото копнея.
Всеки път 
спомням си 
сладостта й,
и вкусвам от нея.
Ти си тъмното,
диво петно
по фотографската
синтетичност.
Ти си 
необходимото зло
на оцеляващата ми
идентичност.
Ти си
гърчещ момент
в идеалистичната ми
система.
Ти си миг
на живот
и на смърт,
срастнал се
с мене.

повече за авторката тук:
http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Izabella



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - А за мен "Притихнало" по сполучливо представя авторката...
08.11.2012 08:47

Притихнало

автор: Izabella


Погледът ми.
Обичам да ми говориш дълго,
да търсиш ръката ми,
да топлиш пръстите ми,

да се усмихваш отвътре,
да ме изкачваш бавно
по склоновете на желанието.
Устните ти.
Мислите ми се свличат по твоята риза
бавно,
копче по копче
и полепват по нишките
от мокър сатен и мека нежност.
И после погледът ми...
Ухае на разнежен изгрев.
Медът по кожата ти
ме разтопява безтегловно.
И се разтварям в дишането ни,
безпаметно и неравномерно.
Неравновесно се стеля в душата си
и е магнетично,
като в мелодия от шансон.
Погледът ми
обсебен от достатъчност
притихва утолен и вятърен.



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2008669
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930