Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2012 08:25 - Покана за отпращане
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 1955 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 10.11.2012 08:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сигурно съм те измислила, плод си само на ума ми. Вероятно ще те сбъдна, вярвайки, че съществуваш. Ще се появиш внезапно, след неслучванки и драми. И с ръцете си изящни нов живот ще ми рисуваш...
Сигурно съм те повикала, чул несдържана въздишка от горчиво тебенямане, сто земи за мен ще минеш... Но какво ще ни е близкото-някаква сърдечна нишка, повик глупав на страста ми, който после ще проклинаш..
Сигурно е онзи жалък навик да се чувствам нужна, да се гушвам, умилявам, да трептикам, да докосвам, да замирам всепокорно в нежномъркаща задружност, с настроенийцата женски тихичко да те ядосвам...
Сигурно до утре мога оправдания да сричам, да се себеобвинявам, да те искащо-неискам. По човешки зная само да отдавам и обичам. Нереалност си. Не идвай!А не си и струвам риска!
09.11.12 милена белчева  




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав,
10.11.2012 09:20
нежномъркаща!...
цитирай
2. kalin8 - Привет!
10.11.2012 13:49
Поздравления и от мен!
Чудесен стих!
Б.
цитирай
3. mariniki - По човешки зная само да отдавам и обичам....
10.11.2012 17:21
и това те прави прекрасна и истинска...
много хубав клип...много..
цитирай
4. ladydream - Хахаах, Марински, как ме ирониз...
10.11.2012 18:50
Хахаах, Марински, как ме иронизираш...Не винаги съм такава...имам и нокти ;-P

Б., Благодаря! Стихопочитания!

Маги, милодумна, както винаги! За "по човешки"-просто последните месеци, доосъзнавам, че това моето е първично физическото е ужасно и всъщност проява на необичане, а сърдечните чувствопрояви към определен човек са ограничаващи и явно затова все не се получава в отношенийцата ми, но това пък е единственият ми познат и възможен за себесподеляне и приемане начин. Дори не знам дали не е вредно и като отношение към децата...Така че, хич не мисля, че съм истинска, но в един човешки план съм такава, каквато съм. Прекрасна? Ето каква заблуда създавам. Готино нещо съм, но съм толкова трудна за изтърпяване и възприемане изобщо, просто не говоря тук за другите си слабости ;-))) Ако бях толкова прекрасна нямаше да се стига до подобностишия, еле пък да отпращам евентуално съществуващо, с което да заживея, продукт на бленуванките ми, осъзнавайки своята неудобност и непрепоръчителност.

Клипът може и да е хубав, но не го догледах, предпочитам да слушам. Просто ми е любима песничката като съдържание, музика и глас, откакто Урумов я изпя.
Много близка е до това, което се опитвам да изразя, макар да е противоречиво.

И все пак тук има думата лирическата, не аз ;-P

Усмивкопрегръдки, изящнописнице!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010396
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930