Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 12:54 - Животът ни често е кофа със смет, в която се ровим за малко късмет
Автор: ladydream Категория: Политика   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
4




image           Това е умилителната гледка пред апартамента, в който живея. Очарователната варненска действителност е такава. Не  ми се ще и не мисля какво е по-отдалечените от центъра улици и жилищни пространства.
        Верно си е-непроходими са ни повечето райони и на никой не му се бачка в тия минусови градуси. И добре че не е лято, та да не се усеща така осезаемо носещата се смрад. 
         Признавам си-не съм от най-отговорните граждани и не успявам абсолютно винаги да си разчиствам снега пред блока и не участвам в разни активистки сдружения. Не обвинявам никого за ситуацията, но и не оправдавам подобен нихилизъм към работата, за която обаче фирмите за почистване взимат пари-моите, нашите. Плащам си данъците, защото знам, с две деца особено, какво е количеството смет, което изхвърлям. Не ми е по джоба, но не ме е яд. Все някъде трябва да се разтиква тая мръсотия. Но в седмици като тази, когато малкото паднал снежец блокира транспорта още преди да има един сантиметър снежна покривка и боклука  не е събиран  пре-дълго време-е, идва ми в повече. Търпение му е майката, казват, дано обаче не свикваме с подобни случаи на никаква или зле свършена работа. Не искам асоциацията с България на децата ни и на  туристите  вече толкова години да е констнатна-МРЪСОТИЯ И БОКЛУЦИ

image


  тук мацката ме гледаше втренчено и недоверчиво, но се въздържа да скочи отгоре ми и да ме посипе с едри конфети от боклука

  image


Тагове:   малко,   късмет,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2011859
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930