Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 13:41 - ако мислиш, че знаеш как да ме обичаш
Автор: ladydream Категория: Тя и той   
Прочетен: 1218 Коментари: 1 Гласове:
2



Задъхано препускане по централните улици...
фучащи мотори на жегата по пладне...
праха летящ из пустинните небеса...
а ние продължаваме да тичаме макар, че изгаря очите ни.

О да, може и да вървим по дивата страна на живота
и да минаваме покрай някой непознат, толкова близо.
И в сенките на обещанието, можеш да хванеш ръката ми
и да ми покажеш пътя на познанието.

Така че, ако мислиш, че знаеш как да ме обичаш,
и знаеш това, от което се нуждая,
и ако наистина, наистина искаш да остана,
трябва да ме водиш по пътя!


Да, ако знаеш как да ме обичаш,
и мислиш, че можеш да останеш с мен,
и ако наистина, наистина искаш да остана
трябва да ме водиш по пътя!

Безразсъдна нощ в безмълвния град,
когато притворим очи, и се отдадем на мълчанието,

на плажа ридаещ със самотни вълни,
там заспивахме, знаейки че сме в безопасност.
Сега може да си мислиш, че можеш да вървиш по дивата страна на живота с мен,
но има много неща, който трябва да науча и видя.
Знаеш, че държиш живота ми в ръцете си.
От теб се иска, да ме накараш да разбера

Така че ако мислиш, че знаеш как да ме обичаш
и знаеш това, от което се нуждая,
и ако наистина, наистина искаш да остана
трябва да ме водиш по пътя!

Да, ако знаеш как да ме обичаш,
и мислиш, че можеш да останеш с мен,
и ако наистина, наистина искаш да остана
трябва да ме водиш по пътя!

A breathless drive on a downtown street,
A motor-bike ride in the midday heat,
The dust that hung from the desert skies,
Run though we"d run it still burned our eyes,

Oh yes we may walk on the wild wild side of life,
And our movements traced by a stranger close by your side
And in the shadows of a promise you can take my hand,
And show me a way to understand.

So if you think you know how to love me,
And you think you know what I need,
And if you really really want me to stay,
You"ve got to lead the way,


Yes if you think you know how to love me,
And you think you can stand by me,
And if you really really want me to stay
You"ve got to lead the way,

A reckless night in a nameless town,
Then we moved out of sight with a silent sound,
A beach that wept with deserted waves,
That"s where we slept knowing we"d be safe,
Now you may think you can walk on the wild, wild side with me,
But there"s a lot I can learn and a lot that I"ve yet to see,
You know you"ve got my life lying in your hands,
It"s up to you to make me understand.

So if you think you know how to love me,
And you think you know what I need,
And if you really really want me to stay,
You"ve got to lead the way,

Yes if you think you know how to love me,
And you think you can stand by me,
And if you really really want me to stay,
You"ve got to lead the way


източник: http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=163458

 




Тагове:   как,   обичаш,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Mmm да,Смоки са велики :-)
16.09.2009 19:35
Mmm да,Смоки са велики :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2010337
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930