Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2010 22:07 - ТВЪРДЕ МНОГО ЛЮБОВ ЩЕ ТЕ ПОГУБИ
Автор: ladydream Категория: Тя и той   
Прочетен: 1034 Коментари: 1 Гласове:
2



Погугва ли наистина много любов и кога изобщо любовта е в повече?
Как обичате безразсъдно или отговорно?
Новите любови лекуват или разболяват?


Queen - "Too much love will kill you"

Аз съм просто отломки от човека, който бях,
твърде много горчиви сълзи се проливат,
далеч съм от дома
и посрещам всичко сам
от твърде дълго време.
Имам чувството, че никой никога не ми е казвал истината
за израстването и какво ще представлява борбата,
в обърканото ми съзнание
се опитвам да открия
къде сбърках.
Прекалено много любов ще те погуби,
ако не можеш да вземеш решение,
разкъсван между новата любов
и тази,която изоставяш!
Запътил си се към бедствие,
защото никога не четеш знаците,
прекалено много любов ще те погубва
всеки път.
Аз съм просто сянката на мъжа,който бях
и изглежда няма да мога да стана както преди.
Носех ти щастие,
а сега единствено те разочаровам.
Как щеше да е ако бе на мое място?
Не разбираш ли, че е невъзможно да направя избор?
Не, няма смисъл вече,
каквото и да правя, съм обречен да губя!
Прекалено много любов ще те погуби,
убеден съм както никой друг!
Тя ще изтощи силата ти,
ще те накара да се молиш, да крещиш и пълзиш!
И болката,която ще те подлудява,
ти си жертва на собственото си престъпление,
твърде много любов ще те погубва
всеки път!
Твърде много любов ще те погуби,
ще превърне живота ти в лъжа,
да, твърде много любов ще те погуби,
а няма да разбереш защо!
Би дал живота си, би продал душата си,
но всичко ще се повтори,
твърде много любов ще те погуби
накрая.
накрая...

източник превод:Annihilator ПЕТЯ 
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=59800



Тагове:   Много,   лъжа,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. weki1968 - на сърце ми лежи мила мамо, ай на с...
21.01.2010 00:16
на сърце ми лежи мила мамо,ай на сърце ми лежи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000311
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031