Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 19:23 - До теб, Неизвестен!
Автор: ladydream Категория: Тя и той   
Прочетен: 3807 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 27.07.2010 19:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Знам, че те има, не може да си само порив! Бълнувам те, жадувам те, викам твоя дух в мислите си, усещам прегръдката ти в полъха на вятъра. Дъждът ритмува твоето име и се стича по мен, така както сладостта ти би ме обляла. Взирам се в тишината, за да уловя усмивката ти-толкова естествена и чиста, че е почти безплътна. Защото самият ти си усмивка. Една усмихната възможност. Една жадувана реалност. Сбъднат сърдечен повик. Истина, по-красива от мечта.
     Увличаш ме, хуквам с теб по горещите летни улици-боса и разрошена.  Ярко лакираните ми нокти затъват в прахоляка на пътя, в косите ми се заплитат сухи листенца и пухчета на глухарчета, но ти безмълвно ми прошепваш, че така съм още по-красива. Мислите ми танцуват, а погледът ми искри с хиляди космически светлинки-за първи път едновременно спокоен, блажен, но и пълен с вълнение и жажда. Жажда за всичко вълшебно, което предстои да изживея отново и отново. Като котка ловко се промъквам в тълпите от хора, за да се отъркам гальовно точно в твоите глезени, когато те разпозная. Знам, че ти ще ме нахраниш с любовта си и ще ме наситиш с хубостта си. Ще тръпна под ласките ти, ще примирам от удоволствие, ще мъркам сладостно, преизпълнена с признателност и задоволство.
       Ще се заличат всички преживени несъответствия, ще претръпнат болките, ще се изтекат сълзите, родени от обидни мълчания и демонстрации на мъжко себелюбие. Ще се възвърна в своята най-висша същност-далеч от унижения и агресия, далеч от подлости и невери. До мен няма да достигнат подигравките, няма да се обезлича от лъжи, нито ще ме сразява омразното безразличие. С теб ще е различно-осъзнато, непринудено, чувствено, умилително, отношенията ни ще бъдат нежна симбиоза от сетивна наслада и вдъхновяващо цветомислие. Ще бъдем споделени в своята индивидуалност и себе си в своята слятост. Всеки миг ще носи специален заряд и ще ни е уютно, красиво и смислено-тук, там, някъде, където и да е. Ще съберем и завъртим своите късове живот в една необикновена кино лента.
       Обичам да ме снимаш, обичам да ти се любувам, погледни ме отново с този побъркващ кръвта ми поглед! Харесва ми как флиртуваш с мен-деликатно и дръзко едновременно! Времето ли-не вярвам в него. Сега то се дели на "преди" и "с теб". Превърни ме в музика! Тази, която дочувам в молитвите си, когато те зова. Прелъсти душата ми, извиси духа ми, възрадвай тялото ми, преоткривай ме...В аромата на морските вълни, в полета на пролетните птици, в тъжните сънища на луната, в бялата въздишка на снега.
     Толкова си близко, усещам те почти като болка...Познавам те по трептенето на въздуха, докосвам те с върха на миглите си...Не изчезвай, не бъди мираж, знам че те Има! Нали Бог така ми обеща...А аз му вярвам, наистина Му вярвам!





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexiev63 - Нали Бог така ми обеща...А аз му вярвам, наистина Му вяврам!
27.07.2010 19:34

Песен на песните 3:1-4
1 През нощта на леглото си потърсих онзи, когото обича душата ми; Потърсих го, но не го намерих.
2 Рекох: Ще стана сега и ще обиколя града По улиците и по площадите, Ще търся онзи, когото обича душата ми Потърсих го, но не го намерих.
3 Намериха ме стражарите, които обхождат града; Попитах ги: Видяхте ли онзи, когото обича душата ми?
4 А малко като ги отминах Намерих онзи, когото обича душата ми; Хванах го, и не го пуснах Догде го не въведох в къщата на майка си, И във вътрешната стая на оная, която ме е родила.
цитирай
2. stix - :)
27.07.2010 19:42
Прелестно!
цитирай
3. scarlety - Красиво мечтание!
27.07.2010 19:46
Дано всичко да се случи точно така!:)
цитирай
4. ladydream - Благодаря за този цитат от Песен на ...
27.07.2010 20:04
Благодаря за този цитат от Песен на песните, не предполагах, че има такъв, това ми дава някаква надежда. Когато си на дъното, не ти остава нищо, освен да се изтласкаш нагоре, а само вярата и мечтите, които са били унищожавани насилствено от другите могат да се самосъживят и преродят в нови. Вярвам в своето прераждане тук, на земята и в щастливото си /себе/случване...Винаги може да е и по-зле, но вече достатъчно дълго БЕШЕ. Сега се уча да ИЗБИРАМ Дълга си да бъда това, което съм и да го преживея, Отговорността си да бъда щастлива и да го продължа, Пътя си, независимо от ожулените колене и потиснатия дух. Трябва да го направя, заради себе си, заради децата си, заради увереността си, че все пак "Животът е хубав!" Когато гледаш света постоянно през сълзи картината се изкривява и замъглява и това пречи да съзрешеш съвършенството му. Надявам се, че и това, което преживях ще го преживея..някакси...!
цитирай
5. loli - Мечтай!
28.07.2010 13:36
Животът е много хубав!
цитирай
6. blagovestie - Има го, миличка,
28.07.2010 13:37
и ще го срещнеш, когато му дойде времето, когато си готова.
Пожелавам ти много щастие и споделена любов, от сърце!

Написаното е прекрасно, бе удоволствие да го прочета и изживея. Благодаря!
цитирай
7. ladydream - Мерси за милото отношение, но вече ...
07.12.2010 19:53
Мерси за милото отношение, но вече се чувствам абсолютен СПАМ...
Явно търпението е не е изявена добродетел на характера ми ;-)
цитирай
8. ladydream - получи се! след като дълги месеци си ...
12.11.2011 23:14
получи се! след като дълги месеци си казвах наздраве с въображаемият неизвестен, слагах му възглавница и прегръщах невидимият силует...след като си допишеш чашата с несбъднатост и приемеш нещата като търпение, за да се случи /"колко причини в света са създавали тази минута"/Изтерзанието и чудовищната самота са били само необходима възможност!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2000155
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031