Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2012 17:27 - Fairplay
Автор: ladydream Категория: Поезия   
Прочетен: 735 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.10.2012 10:14


Играя този смешен дартс, а толкова ми е досадно.
Ръцете тъй ми омаляха, вратлето ми и то се схвана.
От пусто-в празно, сън-несън, и уж се сгрееш, а е хладно.
Дали инертност е това, или е просто част от плана?...

 

Изчерпих всичките страни-и губещи и печеливши,
а чашата ми все е празна и няма кой да я долее.
Отидоха си всички "бъдещи", останаха ми само "бивши"
и примирено днес очето, дори не иска да сълзее.

 

А как веднъж, но доживот пречистващо да ги изплача-
не би! И по чии не знам отчаяности да ги пратя...  
Уж в детството си за късмет-докосвах коминочистача
магичността му не прозрях- в действителност май все си патя...

 

То ни за спорта, ни за кеф-еднакво смешно съм каръче.
И все пак с всичко в тоя свят поне привидно се привиква.
Остава да се възкача и победено се изпъча,
а после да сваля главица, за някой там медал от тиква.

 

Ни спортна злоба в мен и хъс, ни хитри номера, ни воля
отде се взех такава, знам ли-сантиментална, семантична.
С талант актьорски, а дори една епизодична роля
не искам даже да приема, защото ми е непривична.

И то партньорите едни-възслабички, а обиграни,
в мишенката ти се смилиш да целнат с драматичност точна
Защо? От обичливост пуста-понягнояват в мене рани...
А как с Достоен ми се иска една игра поне да почна.

 Милена Белчева
01.10.12




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2016558
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930