Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2010 13:04 - ЕгоИстично, по женски...
Автор: ladydream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3827 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 07.07.2010 13:40


   
из кореспонденциите на душата:

"...Не мога постоянно да се разревавам импулсивно, неиздържайки, не от завист, а от отчаяние като видя някой симпатяга да трепти над половинката си, да я залива с внимание. Да и се радва, да я изненадва, да я обгрижва и предугажда желанията и, да и съчувства и тя да няма грижи почти за нищо, а самата да е дори пр.разплута, вмирисана, мустаката, невпечатляваща мързелана или с хай-лайф мислене, че тя е дама и мисията и е да е образована, да си е прочела книгата, мъжа и да и плаща гевезелъците и да е горд, само че е благоволила да е с него.По-често срещам, но и познавам немалко такива двойки и семейства. Понякога просто ми се иска да съм една от тях..Поне за месец..
   Писнало ми е аз да си заслужвам с това и това вниманието и всичко останало. За какво са ми красота и интелект, след като нищо не съм получила от тях и ако съм щастлива, е защото аз съм си го откупила или провокирала това внимание и обичане...
Раздавам се на МАКС наистина, но пък искам всичко, вече наистина всичко и то да е вътрешна необходимост и съпричастност от страна на този до мен, без да намеквам,без да загатвам, без да се налага да си прося или моля...Достатъчно си патих от много чувства, изненади и гевезелъци от моя страна, тотално раздаване и за какво??Не искам яхти, мезонети, околосветски, маркови тоалети, тунинг процедури, прислужници и прочие. Не искам да тъпча и изисквам хиляди неща от мъжете, но съм длъжна да търся най-отговарящия и максимума...Не съм кучка, колкото и да ми се ще, но с жестове и любов нищо не става-стига се до степен на използване и манипулация от отстрещната страна, и унижение.Дори се усещам на моменти как се опитвам все още да се държа така-демостративна еманципация и прекалено внимание, вероятно за да изляза чиста от всичко, да се предпазя от евентуални арогантни приказки...Не е нарочно, но осъзнавам впоследствие, че винаги това правя.Не искам да завися от мъжа,но искам той с поведението си никога, за миг дори, да не ме накара да изпитам зависимост-по отношение на каквото и да е.
    Имам нужда от човек до себе си не за няколко часа седмично, а на който да разчитам, че няма да почнат скандали и упреци когато примерно хлапетaта крещят,нервничат, искат да гледат различни неща по тв, бият се и нищо не ги успокоява и би издържал ден, месец години.Когато паричките са свършили и има десет неплатени сметки, когато някой е пред изпитание или се спука ВиК тръба или трябва да се виси пет часа през нощта, за да се запише детето на училище или недай си Боже нещо по-сериозно,да не става агресивен или да ме игнорира,а напротив-ще ми разтрие петите, ще ми пороши косата, ще ми ми купи шоколад и ще ми почете и докато се успокоя ще е направил всичко по силите си да ме облекчи с помощта си...
И това винаги, а не демонстративно, да му идва отвътре и сам да се сеща, дори аз да не изявя желание, да търси решения и да действа по най- добрия за момента начин. Омръзна ми да слушам, че съм зряла и мога да се оправям сама. Да, мога, блестящо в много случаи, но това не ме прави жена, нито желана.
   Това са само най-елементарните и произволно нахвърляни неща, а иначе ежедневието е бъкано от дреболии..Нямам право да мисля само за летежите си!Битовизмите приземяват и най окриления дух...Не ми се забърква в романтични обречени увелечения, после ще страдам повече. напоследък имам чувството, че никога повече няма да изпитам нещо смислено, за което после да не си платя прескъпо.Толкова изгубена и затънала в простоиите си се чувствам, направо се чудя дали някога ще се измъкна от тая никаквост? Тия дребни радости, дето ми се случват нещо не ме изпълват, само мътят водите, колкото да не изпадна в пълно отчаяние до степен опити за натравяне и простоии...Упорита съм и инатлива, хващам се като удавник за сламка и си втълпявам и проповядвам, че щастието е в малките неща...Винаги съм била искри и сезони, непокорна, ентусиазирана, шеметна, вдъхновена и вдъхновяваща, сега-вятър и мъгла! Дали да не си пусна обява от седемстотин реда необходимости и критерии, пък който му стика да се отзове...поне надеждица да ми остане ;-)
   Цял живот се уча да бъда безкористна, да не затварям любовта в условности "ако-то" и никога да не очаквам нищо в замяна, но явно не ми се получава. Идва един момент, в който всеотдайността ми предизвиква агресия, подигравки и реплики "Че к`во си направила за мен?" или "Че кой те кара, гледай си кефа"...Е хубо-кеф, кеф, ама в един момент това само-задоволяване, само-достатъчност, само-живост те правят това, което Не си, изразяват пригодена и модифицирана същност, а не истинската, влизането в роли обезличава, скапва, забива...Лентата се къса
Докога?"

ladydream

П.Х.Текстът може да се разпространява единствено и само в целия си обем,при  посочване на източника и автора.Благодаря!

image

изображение:www.scx.hu
 





Гласувай:
3


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Успокойте се!
07.07.2010 13:23
Успокойте се! Симпатягата е чисто и просто "под чехъл".
цитирай
2. weki1968 - NEZNAM KAKVO DA TI KAJA SQKA6 GLEDAM ...
07.07.2010 16:35
NEZNAM KAKVO DA TI KAJA SQKA6 GLEDAM SA6TIQ FILM, SMOQ MAJ SE RAZVEDOHME ZA6TOTO AZ NAPRAVIH SPONTANEN ABORT I POSLE DOKTORITE KAZAHA, 4E TRUDNO 6TE ZADARJA DETE.TOI SE OT4UJDI, VIJDAH V POGLEDA MU, 4E ME OBVINQVA ZA TOVA, SPRQHME DA GOVORIM, SVEKARVA MI, MI GOVORE6E, ZAD GARBA, 4E SAM BEZPLODNA KU4KA.NE IZDARJAH VE4E.MINA GODINA OT TOGAVA I SE POQVI JENA S NADUT KOREM, KOQTO MI KAZA V LICETO-4E SLED KATO AZ NE MOGA DA RODQ DETE NA MAJA SI, TO TQ 6TE GO NAPRAVI.BQH UJASENA, NEZNAEH KAKVO DA KAJA-A I KAKVO MOJEH DA KAJA.TOI BE6E NAMERIL UTEHA PRI DRUGA.PODADOH MOLBA ZA RAZVOD I IZBQGAH-BUKVALNO OT TAM!I SEGA BOLI POVQRVAI MI-MNOGO BOLI а такава съдба харесва ли ти или още не си благодарна за това което имаш.
цитирай
3. анонимен - Знам за какво говориш, така е, за...
07.07.2010 17:53
Знам за какво говориш, така е,защото си млада и красива и можеш да имаш още деца, ако поискаш - затова живееш с надеждата,че "такова животно има" поне някъде в червената книга, но уви... Не знам дали имаш представа какво би ти се случило, ако повярваш, че си открила този мъж и как ще се почувстваш, когато разбереш,че те предава... За жалост това е горчивата действителност и за съжаление не ми се пише и не ми се живее повече... Ако можеш научи се да си бъдеш самодостатъчна и щастлива без мъж, докато имаш защитни сили и възможност да си устроиш сама живота и да не разчиташ на мъжко присъствие, иначе ще загубиш и това,което сама си постигнала...
цитирай
4. ladydream - Хм, не очаквах подобни коментари, ...
08.07.2010 09:15
Хм, не очаквах подобни коментари, защото най-логичната реакция спрямо написаното би била -"голяма работа, нищо ново" .Искам да направя едно уточнение, за да не се превърне темата в страница от "Лична драма". Първо-това е извадка от личен дневник, но не е писана сега, въпреки че много от нещата са валидни. Второ-към weki1968-изпитвам огромно съчувствие към преживяното от теб и съм на разположение за всичко, с което мога да съдействам, казвам го най-отговорно. Не съм неблагодарна, напротив, фанатично признателната съм и всеки ден благодаря на Бог и за усмивките, и за сълзите, за разочарованията, за вдъхновенията и т.н. За благодарността може да разберете от другите ми постове. Но това не значи, че не желая, чисто по женски и аз понякога без да правя челни стойки и чалъми просто да имам простичките неща като приятелство, вярност и отзивчивост в една връзка. Получавала съм много, но ми е коствало почти всичко. Публикувам това по-скоро към мъжете и други неосъзнали се жени-не давам отговори, не казвам къде е акцента и истината. Ако може-всеки ще намери това парченце от пъзела, което му е нужно за да прогледне и подреди мислите и живота си.
цитирай
5. ladydream - Към анонимен/анонимна
08.07.2010 09:36
Благодаря за коментара. Да, упорито вярвам, че такова животно съществува, което не ме имунизира от предателства и страхове. Опитвам се да не изпадам в евентуалности какво би станало ако, но е факт-пука ми. Ок-младост, красота, интелект-на кого обаче са нужни? Това е моментна ценност и поне аз съм живо доказателство, че притежавайки такива съм била подигравана, иронизирана и непонасяна именно заради тях. Предпочитам понякога да бях сива безлична мишка или нахакана лисича душица и да въртя човека отсреща както ми падне. Но това не съм аз, нито този до мен ще бъде себе си по този начин. Има обаче разлика между кофти навици, дребни несъвършенства, криво настроение, странности и т.н., които не само че мога да приема, но и отличават личността от другите и умишлено гаврене, подиграване, агресивност и озлобление, които няма да приема под никаква мотивация. Цял живот участвам в пиесата "Без вина-виновна", но не желая да драматизирам излишно. Какво значи "не ми се пише и не ми се живее повече" ? Не е ли това предателство спрямо себе си?Не боли ли повече сам да се предадеш, отколкото друг да те предаде? Лично аз се опитвам да преодолея някакси комплекса си "Да се чувстваш тъп, защото си умен". Открих и общувам с невероятно ерудирани, позитивни, емоционални личности, които притежават и флуидна, и придобита интелигентност, хора с прекрасен светоглед и силни характери. Участвам от скоро в он-лайн обучения, всеки ден творя, работя върху себе си и ангажирам съзнанието си с жизнеутвърждаващи мисли и полезни занимания.Това не ми решава проблемите, но ми помага в други отношения. Надявам се и при тези, които преживяват сходни на моите неща, да намерят начините и решенията да са достойни и истински поне спрямо себе си.Светът и животът не са само това, което се случва на нас...И най-непоносимата горчивина, и най-демотивиращите предателства са опит, който е част от нашия път.
цитирай
6. анонимен - minio
02.08.2012 18:05
jeno slucaino na kogo dadoh godej prasten a,na teb li li na malkata divacshka na neia pone i puka za men e nei noo jena stot nei egoiska.ic ama ic nea si troi nervite s nenesti kvo iskat jeni dnes edno utre drygo ami az li da mnam kvo iskacs dnes bogarta bez max itre bedna s max, jeni.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ladydream
Категория: Изкуство
Прочетен: 2012923
Постинги: 756
Коментари: 1052
Гласове: 5569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930